Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSánchez Fernández, Irene
dc.date.accessioned2023-05-09T09:05:56Z
dc.date.available2023-05-09T09:05:56Z
dc.date.created2022-06
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7456
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractTota la música que s'escolta avui en dia passa per una mediació tecnològica que pot ser més o menys evident per a l'oient. No obstant això, a l'educació musical de secundària en cap moment es contempla aquesta digitalització, educant únicament en aspectes tradicionals. Des d'aquest projecte, es reflexiona sobre aquesta divergència entre el que l'alumnat aprèn a l'institut sobre música i la música que escolta fora de l'aula, apostant per un model educatiu que, sense abandonar l'aprenentatge més clàssic, incorpori també el procés de producció musical a l'aula per a una major comprensió de la música actual.es
dc.description.abstractToda la música que se escucha hoy en día pasa por una mediación tecnológica que puede ser más o menos evidente para el oyente. Sin embargo, en la enseñanza secundaria musical no se contempla esta digitalización, educando únicamente en aspectos tradicionales. Desde este proyecto, se reflexiona sobre esta divergencia entre lo que el alumnado aprende en el instituto sobre música y la música que escucha fuera del aula, apostando por un modelo educativo que, sin abandonar el aprendizaje más clásico, incorpore también el proceso de producción musical en el aula para una mayor comprensión de la música actual.es
dc.description.abstractAll the music that is heard nowadays goes through a technological mediation that can be more or less evident to the listener. Nevertheless, this digitization has never been taken into account in secondary school music education, where only traditional aspects are taught. From this project, this divergence between what students learn about music in secondary school and the music they listen to outside the classroom is thought over, counting on an educational model that, without abandoning the most classical learning, also incorporates the process of musical production in the classroom for a better understanding of nowadays music.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent61 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.subject.otherTecnologia educativaes
dc.titleLa producció musical: una extensió de l'aprenentatge a les aules de músicaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Marta Marimon Martí
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint