Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSimonová, Barbora
dc.date.accessioned2023-05-09T09:34:07Z
dc.date.available2023-05-09T09:34:07Z
dc.date.created2022-06-02
dc.date.issued2022-06-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7458
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractThis study was conducted with year four students at Vall de Llémena High School in Sant Gregori, Catalonia to analyse students' motivation and attitude toward English and to see if PBL had a positive effect on student engagement. In order to understand what facilitates learning, the difference between motivation and student engagement was explained. In a questionnaire, which generated both quantitative and qualitative data, students were asked to compare their previous English experience to learning through projects and were asked to define a successful project and engaging and unengaging activities during their English class. The focus of this study was to determine if it is the project topic or the activities within the project that motivate students more. Their answers were then contrasted with the answers of their English teacher, Sònia Guilana, who had been interviewed on PBL and defined key features of a project and drawbacks of PBL implementation. The research confirmed that students felt motivated when working on projects and they especially preferred interactive, dynamic, authentic and useful for future activities, but above all games through technology. Based on the teacher interview, tips on a successful project design were outlined.es
dc.description.abstractAquest estudi s'ha realitzat amb alumnes de quart curs de l'Institut Vall de Llémena a Sant Gregori, Catalunya per analitzar la motivació i l'actitud dels estudiants envers l'anglès i per comprovar si el treball per projectes va tenir un efecte positiu en la implicació dels estudiants. Per tal d'entendre què facilita l'aprenentatge, es va explicar la diferència entre la motivació i la implicació de l'estudiant. En un qüestionari, que va generar dades tant quantitatives com qualitatives, es va demanar als estudiants que comparessin la seva experiència prèvia en anglès amb l'aprenentatge mitjançant projectes i se'ls va demanar que definís un projecte d'èxit i activitats atractives i poc atractives durant les classes d'anglès. L'objectiu d'aquest estudi va ser determinar si és el tema del projecte o les activitats dins del projecte els que motiven més els estudiants. A continuació, les seves respostes es van contrastar amb les de la seva professora d'anglès, Sònia Guilana, que havia estat entrevistada sobre treball per projectes i n'havia definit les principals característiques del projecte i inconvenients de la implementació de PBL (Project Based Learning). La recerca va confirmar que els alumnes se sentien motivats a l'hora de treballar en projectes i prefereixen sobretot activitats interactives, dinàmiques, autèntiques i útils pel futur, però sobretot els jocs a través de la tecnologia. A partir de la entrevista amb la professora, es van esbossar consells sobre disseny d'un bon projecte.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent46 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherMètode de projecteses
dc.titleDesigning a succesful PBL project: The role of motivation and student engagementes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Ángel Custodio Raluy Alonso
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir