Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorVernone Prim, Carolina
dc.date.accessioned2023-05-09T10:43:38Z
dc.date.available2023-05-09T10:43:38Z
dc.date.created2022-06-03
dc.date.issued2022-06-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7463
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAccording to the Basic Competences of Foreign Languages developed by the Departament d’Ensenyament, correct pronunciation is a key feature that all students should acquire when learning a foreign language in Secondary Education. However, the latest results of the Basic Competences’ tests carried out in Catalonia demonstrated that there is a deficiency in communicative linguistical competence in English as a Foreign Language. Through a series of tests and questionnaires, the present paper aims to find out whether music and listening to songs could be beneficial to reverse this situation in terms of pronunciation. Considering that being able to pronounce correctly is a key element to achieve effective communication between speakers and it is also an essential feature for anybody living in a European society nowadays, it may seem necessary to carry out research based on the possibility of teaching pronunciation through songs in class. According to the results achieved, it could be anticipated that implementing activities with songs has a positive impact in terms of pronunciation skills and engagement of the students.es
dc.description.abstractAtenent a les Competències Bàsiques de l’Àmbit de les Llengües Estrangeres del Departament d'Ensenyament, la pronunciació és un element cabdal que han d’assolir tots els alumnes de secundària, emmarcat dins la dimensió de la Comunicació Oral. Tot i així, els resultats de les últimes proves de les Competències Bàsiques que s’han dut a terme a 4t d’ESO ens demostren que hi ha una deficiència a nivell de competència comunicativa lingüística d’anglès com a llengua estrangera. A través d’un seguit de qüestionaris i proves, aquest projecte té per objectiu descobrir si l’ús de cançons pot ser útil per tal de contrarestar aquesta situació en termes de pronunciació. Tenint en consideració que la correcta pronunciació d’un idioma és un element clau per aconseguir una comunicació efectiva i també és essencial per a la societat europea multilingüe d'avui en dia, sembla necessari portar a terme una recerca basada en la possibilitat de ensenyar la pronunciació a través de cançons. Segons els resultats als quals s’ha arribat, es pot confirmar que la implementació d'activitats amb cançons té un impacte positiu en les habilitats de pronunciació i comunicació oral, així com en la motivació dels estudiants a l'aula.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent40 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherAnglès -- Pronunciació -- Ensenyamentes
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.titleThe use of songs to improve the pronunciation of past tense verbs. A study of 2nd of ESO students of English as a Foreign Languagees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Anna Vallbona
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix