Mostra el registre parcial de l'element
La percepció dels assistents d'escriptura per part d'alumnes de secundària i batxillerat
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Vives Aura, Oriol | |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T11:10:41Z | |
dc.date.available | 2023-05-09T11:10:41Z | |
dc.date.created | 2022-06-01 | |
dc.date.issued | 2022-06-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7465 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | En el context de pandèmia arran de la COVID-19, ha estat necessari repensar com els alumnes poden aprendre en contextos fora de l’aula. Entre aquests aprenentatges hi ha la competència escrita, i una possible eina per ajudar en aquest sentit són els assistents d’escriptura digitals. Abans de decidir-se a explotar aquest recurs cal recerca al respecte, per això en aquest estudi es pretén analitzar la percepció d’alumnes de secundària i batxillerat escolaritzats a la ciutat de Terrassa respecte dels assistents d’escriptura, més concretament de la seva utilitat i la seva facilitat d’ús, elements clau per a l’acceptació d’una tecnologia. Els resultats revelen que els estudiants valoren molt positivament la utilitat i la facilitat de fer servir de l’assistent d’escriptura utilitzat, LanguageTool, però encara hi ha molta recerca per fer sobre altres aspectes d’aquestes eines. | es |
dc.description.abstract | In the context of the COVID-19 pandemic, it has been necessary to rethink how students can learn in contexts outside the classroom. These learnings include written competence, and a possible tool to help with this is digital writing assistants. Before deciding to exploit this resource, we need research, so this study aims to analyse the perception of high school students in the city of Terrassa with respect to writing assistants, more specifically of its usefulness and ease of use. These are key elements for the acceptance of a technology. The results show that students value very positively the usefulness and ease of use of the writing assistant used, LanguageTool, but there is still more research to be done on other aspects of these tools. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 27 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Escriptura -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Tecnologia educativa | es |
dc.subject.other | Gramàtica -- Ensenyament | es |
dc.title | La percepció dels assistents d'escriptura per part d'alumnes de secundària i batxillerat | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Tutora: Mariona Casas Deseuras | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |