Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorVives Aura, Oriol
dc.date.accessioned2023-05-09T11:10:41Z
dc.date.available2023-05-09T11:10:41Z
dc.date.created2022-06-01
dc.date.issued2022-06-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7465
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEn el context de pandèmia arran de la COVID-19, ha estat necessari repensar com els alumnes poden aprendre en contextos fora de l’aula. Entre aquests aprenentatges hi ha la competència escrita, i una possible eina per ajudar en aquest sentit són els assistents d’escriptura digitals. Abans de decidir-se a explotar aquest recurs cal recerca al respecte, per això en aquest estudi es pretén analitzar la percepció d’alumnes de secundària i batxillerat escolaritzats a la ciutat de Terrassa respecte dels assistents d’escriptura, més concretament de la seva utilitat i la seva facilitat d’ús, elements clau per a l’acceptació d’una tecnologia. Els resultats revelen que els estudiants valoren molt positivament la utilitat i la facilitat de fer servir de l’assistent d’escriptura utilitzat, LanguageTool, però encara hi ha molta recerca per fer sobre altres aspectes d’aquestes eines.es
dc.description.abstractIn the context of the COVID-19 pandemic, it has been necessary to rethink how students can learn in contexts outside the classroom. These learnings include written competence, and a possible tool to help with this is digital writing assistants. Before deciding to exploit this resource, we need research, so this study aims to analyse the perception of high school students in the city of Terrassa with respect to writing assistants, more specifically of its usefulness and ease of use. These are key elements for the acceptance of a technology. The results show that students value very positively the usefulness and ease of use of the writing assistant used, LanguageTool, but there is still more research to be done on other aspects of these tools.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent27 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEscriptura -- Ensenyamentes
dc.subject.otherTecnologia educativaes
dc.subject.otherGramàtica -- Ensenyamentes
dc.titleLa percepció dels assistents d'escriptura per part d'alumnes de secundària i batxillerates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mariona Casas Deseuras
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint