Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorArqués Vilalta, Jordi
dc.date.accessioned2023-12-18T09:46:31Z
dc.date.available2023-12-18T09:46:31Z
dc.date.created2023-05-28
dc.date.issued2023-05-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7580
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractL’educació, segons les noves tendències pedagògiques i els nous currículums del Departament d’Educació, camina cap a un futur on els continguts competencials ofereixin, més que mai, uns aprenentatges significatius per a l’alumne. I per aconseguir aquesta significació, cal que l'experiència de l’alumne sigui vivencial i vertadera. Aquesta nova visió de l’educació demana, també, noves metodologies a l’aula i el teatre, tot i tenir milers d’anys de vida, es pot considerar una innovació com a eina dins de l’educació. En aquest article es desenvoluparan els components bàsics del treball de dramatització des d’una perspectiva curricular, observant els referents, analitzant els continguts i definint-ne els objectius. La dramatització pot oferir un ampli ventall metodològic per a treballar a l’aula, però l’interès d’aquest article s’enfocarà en el treball de la competència oral i de la manera com, aquest tipus de recursos teatrals, poden aportar possibilitats de millora per a l’alumnat. Tots aquests aspectes s'analitzaran a través del projecte Antígona, un procés de treball del segon curs de batxillerat escènic de l’Escola d’Art de Vic.es
dc.description.abstractEducation, according to the new pedagogical trends and the new curricula of the Department of Education, is moving towards a future where competency contents offer, more than ever, a meaningful learning for the student. And to achieve this significance, the student's experience must be skill-based and in a real context. This new vision of education also calls for new methodologies in the classroom. And theatre, despite being thousands of years old, can be considered an innovative tool within education. In this article, the basic components of dramatization work will be developed from a curricular perspective, observing the references, analyzing the contents, and defining the objectives. Dramatization can offer a wide methodological range to work in the classroom, but in this article, the interest is focused on the work of oral proficiency and how this type of methodology can provide possibilities for improvement to the students. All these aspects will be analyzed through the Antigone project, a work process by second year students of A level in Stage Arts, Music and Dance in EA de Vic (High School of Art in Vic).es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent73 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherTeatre en l'ensenyamentes
dc.titleAntígona. Un projecte amb metodologies teatrals per a treballar la competència oral a batxillerates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirectora: Maica Bernal
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint