Mostrar el registro sencillo del ítem
Deconstruint el desencant: Anàlisi de la perspectiva de l'alumnat al voltant de l'assignatura de música a secundària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Bogunyà Álvarez, Helena | |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T12:19:11Z | |
dc.date.available | 2023-12-20T12:19:11Z | |
dc.date.created | 2023-06-01 | |
dc.date.issued | 2023-06-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7588 | |
dc.description | Curs 2022-2023 | es |
dc.description.abstract | En el nostre país la matèria de música es considera encara avui dia una assignatura secundària tot i la inclusió de les noves pedagogies. La transició educativa que es produeix de primària a secundària representa un trencament significatiu no només pel que fa a metodologies, sinó també pel fa a canvi d’etapa: l’adolescència. En aquest context de traspàs, la present investigació analitza la percepció de l’alumnat al voltant de l’assignatura de música a secundària partint de la premissa que hi ha un desencant generalitzat a les aules. A través del treball de camp, els qüestionaris i les bústies d’opinió es recullen les dades necessàries que contribueixen a identificar els principals factors que hi intervenen. Paraules Clau: Educació musical a secundària, percepció de l’alumnat, motivació, adolescència, gestió d’aula, currículum de música. | es |
dc.description.abstract | Nowadays, in our educational context, music is still considered a minor subject, despite the implementation of new pedagogies. The educational transition that takes place between elementary and high school education is a significant break, not only in methodologies, but also in terms of a developmental stage: the adolescence. In this transitional context, this research analyzes pupils' perception of music as a subject in secondary school, taking as a premise, that there is a widespread disenchantment in the classrooms. Through fieldwork, questionnaires, and opinion letters, the necessary data is collected to identify the main factors involved in this situation. Keywords: Secondary music education, student perception, motivation, adolescence, classroom management, music curriculum. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 116 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Motivació en l'educació -- Ensenyament secundari | es |
dc.subject.other | Música -- Educació secundària obligatòria | es |
dc.title | Deconstruint el desencant: Anàlisi de la perspectiva de l'alumnat al voltant de l'assignatura de música a secundària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Tutora: Mercé Bosch Sanfélix | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |