Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorBogunyà Álvarez, Helena
dc.date.accessioned2023-12-20T12:19:11Z
dc.date.available2023-12-20T12:19:11Z
dc.date.created2023-06-01
dc.date.issued2023-06-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7588
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractEn el nostre país la matèria de música es considera encara avui dia una assignatura secundària tot i la inclusió de les noves pedagogies. La transició educativa que es produeix de primària a secundària representa un trencament significatiu no només pel que fa a metodologies, sinó també pel fa a canvi d’etapa: l’adolescència. En aquest context de traspàs, la present investigació analitza la percepció de l’alumnat al voltant de l’assignatura de música a secundària partint de la premissa que hi ha un desencant generalitzat a les aules. A través del treball de camp, els qüestionaris i les bústies d’opinió es recullen les dades necessàries que contribueixen a identificar els principals factors que hi intervenen. Paraules Clau: Educació musical a secundària, percepció de l’alumnat, motivació, adolescència, gestió d’aula, currículum de música.es
dc.description.abstractNowadays, in our educational context, music is still considered a minor subject, despite the implementation of new pedagogies. The educational transition that takes place between elementary and high school education is a significant break, not only in methodologies, but also in terms of a developmental stage: the adolescence. In this transitional context, this research analyzes pupils' perception of music as a subject in secondary school, taking as a premise, that there is a widespread disenchantment in the classrooms. Through fieldwork, questionnaires, and opinion letters, the necessary data is collected to identify the main factors involved in this situation. Keywords: Secondary music education, student perception, motivation, adolescence, classroom management, music curriculum.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent116 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.titleDeconstruint el desencant: Anàlisi de la perspectiva de l'alumnat al voltant de l'assignatura de música a secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mercé Bosch Sanfélix
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir