Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPrat Cardona, Cristina
dc.date.accessioned2023-12-21T08:10:12Z
dc.date.available2023-12-21T08:10:12Z
dc.date.created2023-06-01
dc.date.issued2023-06-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7596
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractAquest treball és un projecte de recerca en didàctica de la llengua, concretament en l’àmbit de la investigació de la didàctica de la lectura i la comprensió lectora. Pretén copsar i descriure la percepció que té l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Escola Guillem de Balsareny sobre com el context digital afecta les seves habilitats lectores. La recerca, doncs, se centra més en l’experiència lectora i com aquesta pot afectar la manera de comprendre el que llegeixen, entenent aquí tot tipus de lectura. Si bé és cert, que durant l’observació s’ha analitzat especialment la lectura literària, el treball orbita al voltant de tot tipus de lectura. Al mateix temps, s’analitzen les causes que determinen aquesta realitat i les conseqüències que té en la construcció de les identitats lectores. També es volen recollir les propostes, reptes i oportunitats que els experts en la matèria i els docents proposen per fomentar l’hàbit lector en el context digital. Paraules clau: habilitat lectora; context digital; ensenyament i aprenentatge de la competència lectora.es
dc.description.abstractThis work is a research project in language teaching, specifically in the field of research on teaching reading and reading comprehension. The aim of the research is to study and describe the perception that 1st and 2nd ESO students of Guillem de Balsareny High School have about how the digital context affects their reading skills. The research, therefore, focuses on the reading experience and how it can affect the way of understanding what they read, understanding here all types of reading. Although it is true that during the observation, literary reading has been analyzed in particular, the work focuses on all types of reading. At the same time, the causes that determine this reality and the consequences it has on the construction of reading identities are analyzed. It also aims to collect the proposals, challenges and opportunities that experts in the field and teachers propose to promote the reading habit in the digital context. Keywords: reading literacy; digital context; teaching and learning of reading skills.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent48 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherHàbit lectores
dc.subject.otherCompetència i actuació (Lingüística)es
dc.subject.otherLiteratura -- Educació secundàriaes
dc.titleHàbit lector i context digital a l'ESO: reptes i oportunitatses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Pere Quer Aiguadé
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir