Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorMartín López, Alba
dc.date.accessioned2024-01-09T13:31:22Z
dc.date.available2024-01-09T13:31:22Z
dc.date.created2023-06-02
dc.date.issued2023-06-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7601
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquesta investigació és comprovar l’efectivitat de les rutes literàries per millorar la competència lectora i la literària amb els alumnes de secundària. Mitjançant l’anàlisi d’una ruta realitzada amb un grup de 4t d’ESO a través d’un qüestionari inicial, d’una entrevista i d’un grup de discussió, s’ha demostrat que són una via factible per incentivar la lectura i treballar la literatura mitjançant un mètode basat en l’autonomia de l’aprenent i la seva capacitat per establir relacions i vincles entre un autor i el seu context. Per tant, no s’ha tractat d’assimilar uns continguts, sinó de proporcionar a l’alumnat una metodologia que li serveixi per interpretar textos de diferents tipologies. Paraules clau: rutes literàries, competència lectora, competència literària, literatura a secundària, didàctica de la literatura.es
dc.description.abstractAbstract: The main objective of this research is to check the effectiveness of literary pathways to improve reading and literary competence with high school students. By analyzing a literary pathway taken with a group of 4th of ESO through an initial quiz, interview and discussion group, it has been proven that they are a feasible way to encourage reading and to learn literature by a method based on the autonomy of the learner and his ability to establish relationships and links between an author and his context. Therefore, it wasn’t a about assimilating some content, but to provide students with a methodology that would serve to interpret texts of different types. Keywords: literary pathways, reading competence, literary competence, high school literature, didactics of literature.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent44 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLiteratura -- Educació secundàriaes
dc.titleLa ruta dels clàssics: la lectura com a pràcticaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: M. Àngels Verdaguer Pajerols
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint