Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorSesé Genís, Alba
dc.date.accessioned2024-01-09T13:50:24Z
dc.date.available2024-01-09T13:50:24Z
dc.date.created2023-05-17
dc.date.issued2023-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7602
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractAquesta investigació s’endinsa en el coneixement de l’educació emocional, els seus beneficis i la seva aplicació pràctica dins les aules d’educació secundària, amb l’objectiu de crear un seguit d’activitats que es puguin realitzar dins l’aula de música per a treballar ambdues matèries de manera transversal i crear instruments d’avaluació per valorar els resultats i l’efectivitat d’aquestes. PARAULES CLAU: Intel·ligència emocional, educació emocional, benestar a l’aula, resolució de conflictes, desenvolupament, adolescència, activitats, avaluació.es
dc.description.abstractEsta investigación se adentra en el conocimiento de la educación emocional, sus beneficios y su aplicación práctica en las aulas de educación secundaria, con el objetivo de crear una serie de actividades que se puedan realizar en el aula de música para trabajar ambas materias de forma transversal y crear instrumentos de evaluación para valorar los resultados y la efectividad de éstas. PALABRAS CLAVE: Inteligencia emocional, educación emocional, bienestar en el aula, resolución de conflictos, desarrollo, adolescencia, actividades, evaluación.es
dc.description.abstractThis research delves into the knowledge of emotional education, its benefits and its practical application in secondary education classrooms, with the aim of creating a series of activities that can be carried out in the classroom music to work on both subjects in a transversal way and create evaluation instruments to assess the results and effectiveness of these. KEYWORDS: Emotional intelligence, emotional education, wellness in the classroom, conflict resolution, development, adolescence, activities, assessment.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent94 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació emocionales
dc.subject.otherIntel·ligència emocionales
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.titleL'educació emocional dins l'aula de música de secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Joaquim Salinas Gómez
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir