Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorAragón Vernet, Carlos
dc.date.accessioned2024-01-18T08:59:40Z
dc.date.available2024-01-18T08:59:40Z
dc.date.created2023-01-01
dc.date.issued2023-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7625
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractResum La present investigació pretén conèixer i millorar la situació social dels i les alumnes nouvinguts/es partícips en un centre educatiu públic català. Tractarà d’endinsar-se a l’aula d’acollida de secundària d’aquest centre, conèixer l’alumnat, presentar la proposta i, un cop s’ha trencat el gel, intentar de fer experts en una cançó de percussió als i les participants de la investigació. Arribats a aquest punt, es pretén ajudar-los/les a convertir-se en líders, professor/es i directors/es del seu pertinent grup classe d’aula ordinària, i així poder ensenyar als nous i noves companys/es la seva cançó de percussió. Amb aquest pretext, no es busquen la millora ni el desenvolupament de les destreses musicals, sinó fer ús de la música, i en especial, la percussió de carrer, com a eina vehicular per a la socialització i la inclusió. Mots clau: inclusió; art comunitari; percussió de carrer; acció social; aula d’acollidaes
dc.description.abstractAbstract This research aims to know and improve the social situation of newcomer students, who attend a Catalan public educational institution. Following this goal, a welcome class of this institution will be visited, in order to meet the students, and submit a pedagogical proposal, that can serve to this purpose. Once in the context, the goal is trying to turn the participants into experts on a particular percussion piece, so that they can become leaders, teachers and conductors in their regular group/class, and they are able to teach their percussion piece to their new peers. In this context, it is important to emphasize, that it is not seeked to improve or develop pupils ‘musical skills to a professional level, but to use of music, and in particular “street percussion music”, as a tool for improving socialisation and inclusion. Key words: inclusion; community music; street drums; social action; welcome classes
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent74 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAules d'acollida -- Catalunyaes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.titleMillorar la situació social entre l'alumnat de l'aula d'acollida i el seu grup classe: la percussió de carrer com a eina sociales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mercè Bosch Sanfélix
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint