Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorBadenas Gibrat, Cristina
dc.date.accessioned2024-02-07T10:58:31Z
dc.date.available2024-02-07T10:58:31Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7773
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent66 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMàrqueting -- Planificacióes
dc.subject.otherAliments -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherComunicació en màrquetinges
dc.titlePla de màrqueting per conscienciar el consum de productes de Km0 amb tomàquets de penjar ecològics de Torroella de Montgríes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir