Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de PedagogiaCA
dc.contributor.authorCastillo Adrián, Josep
dc.date.accessioned2024-02-19T08:59:28Z
dc.date.available2024-02-19T08:59:28Z
dc.date.created2024
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7812
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació I Intervenció Educativeses
dc.description"Tesi per compendi d'articles"CA
dc.description.abstractL'educació, un pilar fonamental en el desenvolupament de la societat, ha experimentat canvis significatius en la seva concepció i gestió al llarg del temps. En el context contemporani, on es reconeix l'educació com un bé comú, es posa de relleu la necessitat d'una participació activa de tots els agents involucrats, en particular, de les famílies. La present tesi se centra en explorar la influència de la participació familiar en els processos d’innovació i transformació educativa. Des d’una visió holística de l'educació, es proposa que les famílies no són merament espectadores, sinó agents actius que co-creen, modelen i enriqueixen el panorama educatiu. A través de les anàlisis i les dades extretes del quatre articles que composen aquesta tesi per compilació, se’n destaquen les diferents estratègies efectives per fomentar aquesta inclusió; el paper crucial de la governança i el poder en la dinàmica educativa; i com la teoria del bé comú es presenta com un eix per a la innovació en educació.es
dc.description.abstractEducation, a fundamental pillar in the development of society, has undergone significant changes in its conception and management over time. In the contemporary context, where education is recognised as a common good, the need for the active participation of all the agents involved, particularly families, is highlighted. This thesis focuses on exploring the influence of family participation in the processes of educational innovation and transformation. From a holistic point of view, it is proposed that families are not merely spectators, but active agents who co-create, model and enrich the educational panorama. Through the analyses and data from the four articles that make up this compilation thesis, it highlights the different effective strategies for fostering this inclusion; the crucial role of governance and power in educational dynamics; and how the theory of the common good is presented as an axis for innovation in education.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent152 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.subject.otherBé comúes
dc.subject.otherParticipació comunitàriaes
dc.titleTransformant l'escola: Camins cap a una escola inclusiva, participada i compartida amb les famílies i l'entorn, des d'una perspectiva de governança del bé comúes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorCollet, Jordi (Collet i Sabé)
dc.contributor.directorTort, Antoni


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint