Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSolà Hernández, Marta
dc.date.accessioned2024-05-13T12:43:12Z
dc.date.available2024-05-13T12:43:12Z
dc.date.created2023-05-12
dc.date.issued2023-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7898
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractThis research has as its main objective the acquisition of English vocabulary related to the topic of gender through stories in Early Childhood Education. The study has been carried out through an observation grid, the implementation of a didactic unit and an assessment grid. Also, three questionnaires have been done: the first before the didactic unit, one just after finishing it and, the last, one month after completing it, in order to see learners’ evolution in terms of acquiring vocabulary in English. The results obtained from this study are presented in this Final Dissertation Project. Keywords: Early Childhood Education, English language learning, learning vocabulary, gender stereotypes, stories.es
dc.description.abstractAquesta investigació té com a objectiu principal l’adquisició de vocabulari en llengua anglesa relacionat amb el tema del gènere a partir dels contes a l’etapa d’Educació Infantil. L’estudi s’ha dut a terme a partir d’una graella d’observació, la implementació d’una unitat didàctica i una graella d’avaluació. A més, també s’ha portat a terme tres qüestionaris: el primer abans de la unitat didàctica, un just després d’acabar-la i, l’últim, un mes després de completar-la, per tal de veure l’evolució dels infants quant a l’adquisició del vocabulari en anglès. Els resultats obtinguts en aquest estudi es presenten en aquest Treball Final de Grau. Paraules clau: Educació Infantil, aprenentatge de la llengua anglesa, aprenentatge de vocabulari, estereotips de gènere, contes.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent57 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.subject.otherEstereotips (Psicologia social)es
dc.subject.otherLiteratura -- Ensenyamentes
dc.titleIntroducing stereotypes and gender equality through stories in Early Childhood Education to learn Englishes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix