Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorRamírez Villanueva, Carla
dc.date.accessioned2024-05-13T12:51:57Z
dc.date.available2024-05-13T12:51:57Z
dc.date.created2023-05-12
dc.date.issued2023-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7899
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractThis final degree project supports the creation of a neuroeducational program unit called HERVAT, which aims to facilitate the learning of a second language (L2) from 3 to 6 years old children in an EFL classroom. The program consists of six-point interventions, and it is designed to be accessible to a wide range of learners. The program is grounded on the latest research in neuroscience and linguistics, and it is based on the Neurolinguistic Approach (NLA), which is a new paradigm for the teaching and learning of communication. The program was designed to be engaging and interactive, and it incorporated technology to enhance the learning experience. The study will employ a pretest-posttest control group design to investigate the effect of the HERVAT program. The program intends to offer educators an alternative to help young children learn a second language and it may contribute to the development of more effective and inclusive educational practices.es
dc.description.abstractAquest treball de fi de grau dóna suport a la creació d'una unitat de programació neuroeducativa anomenada HERVAT, que pretén facilitar l'aprenentatge d'una segona llengua (L2) amb nens i nenes de 3 a 6 anys en una aula d'EFL. El programa es basa en intervencions de sis punts i està dissenyat per ser accessible a una àmplia gamma d'alumnes. El programa es basa en les darreres investigacions en neurociència i lingüística, i es basa en l'Enfocament Neurolingüístic (NLA), que és un nou paradigma per a l'ensenyament i l'aprenentatge de la comunicació. El programa va ser dissenyat per ser atractiu i interactiu, i va incorporar tecnologia per millorar l'experiència d'aprenentatge. L'estudi emprarà un disseny de grup de control pretest-postest per investigar l'efecte del programa HERVAT. El programa pretén oferir als educadors una alternativa per ajudar els nens petits a aprendre una segona llengua i pot contribuir al desenvolupament de pràctiques educatives més efectives i inclusives. Paraules clau: Neuroeducació, Neurociència, Anglès com a llengua estrangera, Programa HERVAT, Joves aprenents.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent55 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherNeurocièncieses
dc.titleHow to apply a neuroeducational program to teach English in the stage 3-6 at an ordinary classroom?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix