Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFenoy Fernández, Lídia
dc.date.accessioned2024-05-21T12:15:18Z
dc.date.available2024-05-21T12:15:18Z
dc.date.created2023-05-08
dc.date.issued2023-04-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7907
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractThe purpose of this research is to analyze if picture books are a good resource for inclusion in primary education classrooms. First of all, in order to be able to give an answer to the proposed objective this work has been based on a theoretical foundation of different authors. Then, a qualitative research has been carried out. More specifically, the case study method was chosen in the school Escola Voltregà. Three research instruments were used: interviews, document analysis and observation. Four interviews were conducted with the school's teachers, as well as the analysis of the school's educational project and two picture books, and finally, two direct non-participant observations were carried out. Through the results obtained in this study, it has been possible to conclude that picture books have an impact and help to promote inclusion in the classroom. Key words: Education, inclusion, children’s literature, picture books, classroom library.es
dc.description.abstractEn aquest treball es pretén analitzar si els àlbums il·lustrats són un bon recurs per a la inclusió a les aules d’educació primària. Per poder donar una resposta a l’objectiu plantejat, primerament, aquest treball s’ha basat en una fonamentació teòrica de diferents autors i autores. Seguidament, s’ha dut a terme una investigació qualitativa. Més concretament, s’ha escollit el mètode de l’estudi de cas en el centre educatiu de l’Escola Voltregà. S’ha fet ús de tres instruments de recerca: l’entrevista, l’anàlisi de documents i l’observació. S’han dut a terme quatre entrevistes al professorat de l’escola, així com l’anàlisi del projecte educatiu de centre i dos àlbums il·lustrats i, finalment, s’han realitzat dues observacions directes no participants. A través dels resultats obtinguts en aquest estudi, s’ha pogut arribar a la conclusió que els àlbums il·lustrats tenen un impacte i ajuden a promoure la inclusió a l’aula. Paraules clau: Educació, inclusió, literatura infantil, àlbums il·lustrats, biblioteca d’aula.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent89 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlibres d'imatges per a infantses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleAnàlisi del recurs dels àlbums il·lustrats des de la perspectiva de la inclusió a l’aula a l’Escola Voltregàes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir