Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorMaymó Codina, Aina
dc.date.accessioned2024-05-21T12:32:46Z
dc.date.available2024-05-21T12:32:46Z
dc.date.created2023-05-12
dc.date.issued2023-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7909
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractLa recerca exposada seguidament és el relat de vida de dos infants amb diversitat funcional. Per aconseguir les seves veus s’ha utilitzat com a testimonis les seves mares, tenint en compte que aquestes són les figures més properes i significatives per als seus fills i filles. D’aquesta manera, el mètode emprat en aquesta investigació ha estat el relat de vida, ja que permet conèixer de manera més personal i emocional la situació que experimenten els infants amb diversitat funcional. L’objectiu principal de la investigació és conèixer i analitzar les barreres i els suports que s’ha trobat l’alumnat amb diversitat funcional durant la seva escolarització. El recull dels resultats s’ha realitzat a partir de diferents instruments, concretament l’entrevista i l’anàlisi de documents. És important remarcar que el valor d’aquesta recerca recau en la poca existència d’investigacions sobre les barreres i els suports a l’aprenentatge i a la participació de l’alumnat que comptin amb els testimonis reals de mares. Per tant, amb aquest treball també es pretén donar visibilitat a les situacions reals dels infants amb diversitat funcional i les seves famílies. Paraules clau: Educació inclusiva; atenció a la diversitat; barreres a l’aprenentatge i la participació; relats de vida; mareses
dc.description.abstractThe research presented below is the life story of two children with functional diversity. In order to obtain their voices, their mothers have been used as testimonies, considering that they are the closest and most significant figures for their sons and daughters. In this way, the method used in this research has been the life story, as it allows us to know in a more personal and emotional way the situation experienced by children with functional diversity. The main objective of the research is to know and analyse the barriers and supports that pupils with functional diversity have encountered during their schooling. The collection of the results has been carried out by means of different instruments, specifically interviews and document analysis. It is important to highlight that the value of this research lies in the scarce existence of research on barriers and supports to learning and participation of pupils that have the real testimonies of mothers. Therefore, this work also aims to make visible the real situations of children with functional diversity and their families. Keywords: Inclusive education; attention to diversity; barriers to learning and participation; life stories; motherses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent124 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherAtenció a la diversitat -- Educació primàriaes
dc.subject.otherMareses
dc.titleBarreres i suports en l'etapa escolar de l'alumnat amb diversitat funcional: relats de vida des de la veu de les mareses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir