Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorMoreno Soriano, Núria
dc.date.accessioned2024-05-29T12:21:10Z
dc.date.available2024-05-29T12:21:10Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7925
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent64 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAtenció a la diversitat -- Educació primàriaes
dc.subject.otherTreball en equipes
dc.subject.otherEducació físicaes
dc.titleL'anàlisi i descripció de la interacció d'un grup d'infants per a construir propostes que ajudin a que la cohesió sigui real. Cas adaptat: Estudi profund d'un grup classe de 1r/2n/3r cicle de primària, en un àmbit esportiu, que inclou alumnes amb diferents necessitatses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint