dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Moreno Soriano, Núria | |
dc.date.accessioned | 2024-05-29T12:21:10Z | |
dc.date.available | 2024-05-29T12:21:10Z | |
dc.date.created | 2023-05-30 | |
dc.date.issued | 2023-05-30 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7925 | |
dc.description | Curs 2022-2023 | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 64 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Atenció a la diversitat -- Educació primària | es |
dc.subject.other | Treball en equip | es |
dc.subject.other | Educació física | es |
dc.title | L'anàlisi i descripció de la interacció d'un grup d'infants per a construir propostes que ajudin a que la cohesió sigui real. Cas adaptat: Estudi profund d'un grup classe de 1r/2n/3r cicle de primària, en un àmbit esportiu, que inclou alumnes amb diferents necessitats | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |