Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorToldrà Llerena, Aina
dc.contributor.authorRubio Traveset, Mar
dc.date.accessioned2024-06-10T12:40:55Z
dc.date.available2024-06-10T12:40:55Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7965
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent140 p.es
dc.language.isospaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMàrqueting -- Planificacióes
dc.subject.otherConstrucció de marca (Màrqueting)es
dc.titleOrganización de un evento y diseño de la campaña de comunicación para Blue Banana Brandes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint