Un place branding per Empuriabrava: Del turisme de masses al turisme sostenible
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2023-05-30Resum
El següent projecte tracta sobre una nova proposta de la marca territorial d'Empuriabrava, una urbanització que pertany al
terme municipal de Castelló d'Empúries a la comarca de l'Alt Empordà, i és considerada la marina residencial més gran
d'Europa i la segona marina residencial més gran del món. També és coneguda com "la Venècia catalana".
El principal propòsit del projecte és canviar el posicionament del territori, passant d'un turisme de masses a un turisme
sostenible amb la finalitat de preservar la natura del territori, atraure a un turisme respectuós amb el medi ambient i amb la
societat.
El treball es basa en posar en valor tant al territori, al medi ambient i a la societat per tal de crear una consciència
mediambiental que sigui capaç de crear un canvi en el model turístic actual. Per això, es proposa una estratègia de place
branding i un pla de comunicació per transmetre els valors i les idees pròpies d'un turisme sostenible als diferents públics
objectius.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Construcció de marca (Màrqueting)
Empuriabrava -- Màrqueting
Pàgines
250 p.
Nota
Curs 2022-2023
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca