Pla de comunicació per a SAI Manresa: Campanya de visibilització d'expressions de gènere no normatives
Author
Other authors
Publication date
2023-05-30Abstract
Resum.
Per tal de desenvolupar aquest pla de comunicació, primer de tot s'ha investigat quin grau de consciència hi havia en la societat respecte a la visibilització d'expressions de gènere no normativesi quina era la situació actual del col·lectiu LGTBIQ+ a Catalunya. Un cop cercada aquesta informació, s'ha elaborat una anàlisi del servei SAI de Manresa, els seus serveis, objectius, target icomunicació. S'han contrastat aquestes dades amb les de la competència i s'ha fet una anàlisi DAFO i creats uns mapes de posicionament. Tota aquesta informació ha servit per redactar unsobjectius de campanya i elaborar una estratègia amb un seguit d'accions pensades per visibilitzar el servei SAI a la ciutat i conscienciar el públic objectiu sobre com viure una vida lliured'etiquetes de gènere. En l'última part del treball, s'ha creat un control per la campanya i determinat un pressupost amb el cost total de les accions.
Resumen.
Para desarrollar este plan de comunicación, se ha investigado qué grado de conciencia había en la sociedad respecto a la visibilización de expresiones de género no normativas y cuál era la situaciónactual del colectivo LGTBIQ+ en Cataluña. Una vez conocida esta información, se ha procedido a elaborar un análisis del servicio SAI de Manresa, sus servicios, objetivos, target y comunicación. Se hancontrastado estos datos con los de la competencia y se ha realizado un análisis DAFO y unos mapas de posicionamiento. Toda esta información ha servido para redactar unos objetivos y elaborar unaestrategia con una serie de acciones pensadas para visibilizar el servicio SAI en la ciudad y concienciar al público objetivo sobre cómo vivir una vida libre de etiquetas de género. En la última parte deltrabajo, se ha creado un control para la campaña en concreto y determinado un presupuesto con el coste total de las acciones.
Abstract.
In order to develop this communication plan, first of all, it was investigated what degree of awareness existed in society regarding the visibility of non-normative gender expressions and what was thecurrent situation of the LGTBIQ+ group in Catalonia. Once this information was searched, an analysis of SAI Manresa and its services, objectives, target, and communication was done. These data havebeen compared with those of the competition and a SWOT analysis has been carried out and positioning maps have been created. All this information has been used to draw up campaign objectives anddevelop a strategy with a series of actions designed to make the SAI service more visible in the city and raise awareness among the target audience about how to live a life free of gender labels. In the lastpart of the project, a campaign control has been created and a budget has been determined with the total cost of the actions.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Comunicació en màrqueting
Identitat de gènere
Minories sexuals
Pages
167 p.
Note
Curs 2022-2023
Accèsit IX Premi Francesca Bartrina 2022/2023
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats