La importància dels touchpoints en el customer journey en centres d'entrenament personal
Author
Other authors
Publication date
2023-05-30Abstract
Aquest treball de recerca pretén investigar els touchpoints més importants en el
customer journey en centres d’entrenament personal.
El centre d’entrenament personal ha d’obtenir el màxim control possible dels seus serveis i
això implica conèixer tots els elements que conformen els punts de contacte en els centres
fitness. En aquest treball mostrem quins són els punts de contacte més rellevants i que
s’han de tenir en compte durant el customer journey o també anomenat viatge del client en
centres d’entrenament personal. L’estudi s’ha realitzat a través d’una metodologia mixta.
Un total de setanta usuaris van participar en la recerca com a mostra d’estudi , tots ells
havien realitzat mínim un entrenament personal.
L’ànalisi estadística mostra que els tres punts de contacte amb més importància en centres
d’entrenament personal són ; l’explicació dels exercicis , la personalització dels exercicis i
la comunicació amb l’entrenador . Si ens centrem en els elements que componen tots els
punts de contacte de la recerca els tres més importants han sigut client-treballador ,
interacció amb el producte i el procés de l’entrenament personal.
Paraules claus: Punts de contacte , customer journey , centres d’entrenament personal.
This research work aims to investigate the most important touchpoints in
customer journey in personal training centers.
The personal training center must obtain as much control as possible from its services and
this involves knowing all the elements that make up the touchpoints in the fitness centers. In
this work , we show which touchpoints are the most relevant and which must be taken into
account during customer journeys in personal training centers. The study has been
conducted through a mixed methodology. Seventy users participated in the research as a
study sample , all of whom had performed minimal personal training.
Statistical analysis shows that the three most important touchpoints in personal training
centers are ; explanation of exercises , customizations of exercises and communication with
the trainer. If we focus on the elements that make up all the research touchpoints , the three
most important have been client - worker , product interaction and the personal training
process.
Keywords : Touchpoints , customer journey , personal training center.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Centres de condicionament físic
Relacions amb els clients
Pages
55 p.
Note
Curs 2022-2023
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats