Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorNavarro Vidal, Gemma
dc.contributor.authorZerri, Majda
dc.date.accessioned2024-06-25T07:57:44Z
dc.date.available2024-06-25T07:57:44Z
dc.date.created2023-05-13
dc.date.issued2023-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8041
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractABSTRACT. This final dissertation study analyses how children develop basic pronunciation skills through continuous practice in Primary Education. The proposal was implemented in two different school contexts: a mixed group of grades 7 and 8 from the IKC de Eglantier Voorhof, a Dutch school situated in Delft, and in a group of 6th graders from Paidos School which is a Catalan School situated in Sant Fruitós de Bages, close to Manresa City. The research was carried out through a practical intervention of six lessons analysed through observation grids. In addition, a survey was sent to the students at the end of the sessions. The results of this study showed that pronunciation instruction is essential to promote effective learning as well as to foster the acquisition of pronunciation. Keywords: Primary School Education, Pronunciation, Phonemes, Phonetics, and English as a Foreign Language.es
dc.description.abstractRESUMEN. Este trabajo de fin de grado analiza cómo los niños desarrollan las habilidades básicas de pronunciación a través de la práctica continua en Educación Primaria. La propuesta se implementó en dos contextos escolares diferentes: un grupo mixto de los grados 7 y 8 del IKC de Eglantier Voorhof, una escuela holandesa ubicada en Delft y en un grupo de alumnos de 6º del colegio Paidos que es un colegio catalán situado en Sant Fruitós de Bages, cerca de la ciudad de Manresa. La investigación se llevó a cabo a través de una intervención práctica de seis lecciones analizadas a través de cuadrículas de observación. Además, se envió una encuesta a los alumnos al finalizar las sesiones. Los resultados de este estudio mostraron que la enseñanza de la pronunciación es esencial para promover un aprendizaje eficaz, así como para fomentar la adquisición de la pronunciación. Palabras clave: Educación Primaria, Pronunciación, Fonemas, Fonética e Inglés como Lengua Extranjera.es
dc.description.abstractRESUM. Aquest treball de fi de grau analitza com els nens desenvolupen les habilitats bàsiques de pronunciació a través de la pràctica contínua en l’etapa d'Educació Primària. La proposta s'ha implementat en dos contextos escolars diferents: un grup mixt dels cursos 7 i 8 de l’IKC de Eglantier Voorhof, una escola holandesa ubicada a Delft i en un grup d'alumnes de 6è de primària de l’escola Paidos una escola catalana situada a Sant Fruitós de Bages, prop de la ciutat de Manresa. La investigació es va dur a terme a través d'una intervenció pràctica de sis sessions analitzades a través de grælles d'observació. A més, es va enviar una enquesta als alumnes en finalitzar les sessions. Els resultats d'aquest estudi van mostrar que l'ensenyament de la pronunciació és essencial per promoure un aprenentatge efectiu així com per afavorir l'adquisició de la pronunciació. Paraules clau: Educació Primària, Pronunciació, Fonemes, Fonètica i Anglès com a Llengua Estrangera.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent63 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAnglès -- Fonètica -- Educació primàriaes
dc.subject.otherAnglès -- Pronunciació -- Ensenyamentes
dc.titleTeaching pronunciation in Primary Educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint