Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSala Pujol, Irene
dc.date.accessioned2024-06-25T10:22:39Z
dc.date.available2024-06-25T10:22:39Z
dc.date.created2023-05-08
dc.date.issued2023-04-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8048
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractParaules clau: Autoconcepte; autoestima; suport; rendiment acadèmic; universitat L'objectiu d'aquest treball és comprovar si hi ha relació entre l'autoconcepte acadèmic i el rendiment universitari. Més concretament, s'han avaluat diferents factors categoritzats en quatre dimensions: acadèmica, emocional, familiar i social; i de com aquests factors poden potenciar o perjudicar el rendiment en qüestió. L'estudi s'ha dut a terme a la Universitat de Vic (UVic-UCC) amb 76 estudiants que actualment cursant el Grau en Psicologia. Per a obtenir la informació s'ha utilitzat una adaptació del test Autoconcepte forma 5 (AF5) i una entrevista estructurada complementària. Els resultats comproven la principal hipòtesi, ja que un autoconcepte positiu indica cap a la direcció d'un rendiment universitari alt. Finalment, es reflexiona sobre la potenciació de l'autoconcepte acadèmic a les aules universitàries.es
dc.description.abstractKeywords: Autoconcept; self-esteem; support; academic performance; university. Abstract: The aim of this work is to examine if there is a connection between academic self-concept and academic performance. In more detail, different factors categorized intro four dimensions: academic, emotional, family, social; and how these factors can enhance or impair academic performance. The study was carried out at the University of Vic (UVic-UCC) with 76 students studying for a degree in Psychology. To obtain the information, an adaptation of the Self-concept Test Form 5 (AF5) and a complementary structured interview were used. The results sustain the main hypothesis since a positive self-concept indicates a high academic performance. Finally, reflections are offered regarding the empowerment of academic self-concept in university classrooms.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent60 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAutoconceptees
dc.subject.otherAutoestimaes
dc.subject.otherRendiment escolares
dc.subject.otherEstudiants universitaris -- Psicologiaes
dc.titleL'autoconcepte acadèmic en estudiants de la Universitat de Vices
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix