Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorCaturla Olmeda, Pol
dc.date.accessioned2024-12-16T16:20:07Z
dc.date.available2024-12-16T16:20:07Z
dc.date.created2024-06-30
dc.date.issued2024-06-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8274
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractLa present investigació pretén realitzar un estudi de cas del projecte Rockin, dedicat a la formació i a la pràctica grupal instrumental, focalitzant-se en la mirada dels docents especialistes de música que acullen el projecte als seus centres. El treball té com a finalitat esdevenir una eina que permeti el creixement del projecte aportant dades que serveixin per al redisseny, si és precisa, de les diferents dimensions que s'han considerat rellevants per a assegurar l'èxit del programa: el perfil docent, l'encaix curricular, els espais i els materials. La recerca, d'una banda, descriu el marc contextual que conforma actualment el projecte Rockin: centres implicats, empreses i entitats involucrades, equips pedagògics i gestors, espais de treball, mètodes de finançament, metodologia pedagògica aplicada. D'altra banda, es porta a cap una recollida de dades de la percepció, vers diferents elements que intervenen al projecte, dels docents especialistes de música involucrats en aquest. Paraules clau: Rockin, universalització de la música, investigació avaluativa, docents especialistes de música, secundària, ESO.es
dc.description.abstractLa presente investigación pretende realizar un estudio de caso del proyecto Rockin, dedicado a la formación y a la práctica grupal instrumental, focalizándose en la mirada de los docentes especialistas de música que acogen el proyecto en sus centros. El trabajo tiene como finalidad convertirse en una herramienta que permita el crecimiento del proyecto aportando datos que sirvan para el rediseño, si es preciso, de las diferentes dimensiones que se han considerado relevantes para asegurar el éxito del programa: el perfil docente, el encaje curricular, los espacios y los materiales. La investigación, por un lado, describe el marco contextual que actualmente conforma el proyecto Rockin: centros implicados, empresas y entidades involucradas, equipos pedagógicos y gestores, espacios de trabajo, métodos de financiación, metodología pedagógica aplicada. Por otra parte, se lleva a cabo una recogida de datos de la percepción, hacia diferentes elementos que intervienen en el proyecto, de los docentes especialistas de música involucrados en éste. Palabras clave: Rockin, universalización de la música, investigación evaluativa, docentes especialistas de música, secundaria, ESO.es
dc.description.abstractThis research aims to carry out a case study of the Rockin project, dedicated to training and instrumental group practice, focusing on the point of view of the specialist music teachers who host the project in their schools. The work aims to become a tool that will allow the project to grow, providing data that will serve for the redesign, if necessary, of the different dimensions that have been considered relevant to ensure the success of the programme: the teaching profile, the curricular fit, the spaces and the materials. The research, on the one hand, describes the contextual framework that currently makes up the Rockin project: centres involved, companies and entities involved, pedagogical and management teams, work spaces, financing methods, applied pedagogical methodology. On the other hand, data is collected on the perception of the different elements involved in the project by the specialist music teachers involved in the project. Key words: Rockin, universalisation of music, evaluative research, specialist music teachers, secondary school, ESO.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent96 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.subject.otherProfessors d'educació secundàriaes
dc.titleInvestigació avaluativa del projecte Rockin: a través de la mirada dels docents especialistes de música dels centres participantses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Dr. Lluís Solé
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint