Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorVerdaguer Romans, Albert
dc.date.accessioned2024-12-17T12:58:30Z
dc.date.available2024-12-17T12:58:30Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8287
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu analitzar la recent evolució de l’educació inclusiva a les escoles de Ripoll. La primera fase ha constat d’una revisió bibliogràfica i legal. Tot seguit, s’ha portat a terme un estudi en els diversos centres de primària que trobem a la població de Ripoll, per fer-lo, l’instrument de recerca ha sigut l’entrevista. Aquesta s’ha dirigit a exalumnes de les diverses escoles, així com a mestres actuals amb l’objectiu de poder veure l’evolució que han portat a terme aquestes escoles en referència a la inclusió educativa. A partir dels resultats obtinguts s’ha realitzat la discussió de resultats tot relacionant teoria i pràctica, on es donen eines per conèixer la realitat que viu i l’evolució que ha tingut la inclusió a les escoles de Ripoll.es
dc.description.abstractThe aim of this Final Degree work is to analyze the recent evolution of inclusive education in Ripoll schools. The first phase consisted of a bibliographical and legal review. Then, a study was carried out in the various primary schools in the town of Ripoll, using interviews as the research instrument. This interview was addressed to former pupils of the different schools, as well as to current teachers, with the aim of being able to see the evolution that these schools have undergone in terms of educational inclusion. Based on the results obtained, a discussion of the results has been carried out, relating theory and practice, in order to provide tools for understanding the reality that exists and the evolution of inclusion in Ripoll's schools.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent95 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherEvolucióes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleEvolució de l’ensenyament inclusiu a Ripolles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix