dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Verdaguer Romans, Albert | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T12:58:30Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T12:58:30Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8287 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu analitzar la recent evolució de l’educació inclusiva a
les escoles de Ripoll. La primera fase ha constat d’una revisió bibliogràfica i legal. Tot seguit, s’ha
portat a terme un estudi en els diversos centres de primària que trobem a la població de Ripoll, per
fer-lo, l’instrument de recerca ha sigut l’entrevista. Aquesta s’ha dirigit a exalumnes de les diverses
escoles, així com a mestres actuals amb l’objectiu de poder veure l’evolució que han portat a
terme aquestes escoles en referència a la inclusió educativa. A partir dels resultats obtinguts s’ha
realitzat la discussió de resultats tot relacionant teoria i pràctica, on es donen eines per conèixer la
realitat que viu i l’evolució que ha tingut la inclusió a les escoles de Ripoll. | es |
dc.description.abstract | The aim of this Final Degree work is to analyze the recent evolution of inclusive education in Ripoll
schools. The first phase consisted of a bibliographical and legal review. Then, a study was carried
out in the various primary schools in the town of Ripoll, using interviews as the research
instrument. This interview was addressed to former pupils of the different schools, as well as to
current teachers, with the aim of being able to see the evolution that these schools have
undergone in terms of educational inclusion. Based on the results obtained, a discussion of the
results has been carried out, relating theory and practice, in order to provide tools for
understanding the reality that exists and the evolution of inclusion in Ripoll's schools. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 95 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Evolució | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.title | Evolució de l’ensenyament inclusiu a Ripoll | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |