Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorJodar Caellas, Aranza
dc.date.accessioned2024-12-17T13:44:15Z
dc.date.available2024-12-17T13:44:15Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8290
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAl llarg d’aquest document s’hi troba un treball de recerca on es fa una investigació envers el projecte Cantània i si aquest pot resultar efectiu per articular el currículum de música de tot el curs de 5è de primària tot tenint en compte el nivell de motivació de l’alumnat. Per tal de resoldre aquesta pregunta, s’han dut a terme entrevistes a experts i a docents de música. A més, també s’han preparat grups de discussió amb nens i nenes exparticipants del projecte. Els resultats obtinguts són que els experts proporcionen tot un material molt valuós als docents de música per tal de poder ensenyar els continguts musicals de manera digna, que els docents fan un esforç grandiós perquè els nens i nenes aprenguin tota la cantata de manera divertida i la motivació de l’alumnat disminueix a mesura que van practicant les peces musicals de Cantània. Com a conclusió final s’ha admès que Cantània és una eina potent que compleix amb la majoria dels sabers necessaris per a l’alumnat de 5è, però depenent de com ho imparteixi el docent pot acabar sent el causant de la desmotivació de l’alumnat envers la música.es
dc.description.abstractThroughout this document there is a research work where an investigation is made about the Cantània project and if it can be effective to articulate the music curriculum of the whole 5th grade of primary school taking into account the level of motivation of the students. In order to answer this question, interviews with experts and music teachers have been carried out. In addition, discussion groups have also been prepared with boys and girls former participants on the project. The results obtained are that the experts provide valuable material to the music teachers in order to be able to teach the musical content in a dignified way, that the teachers make a great effort so that the children learn the whole cantata in a fun way and that the motivation of the students decreases as they practice the musical pieces of the Cantània. As a final conclusion it has been admitted that Cantània is a powerful tool that completes with most of the necessary knowledge for 5th grade students, but depending on how the teachers teach it, it can end up being the cause of the students’ demotivation towards music.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent61 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCantataes
dc.subject.otherMotivació en l'educacióes
dc.subject.otherMúsica -- Aprenentatgees
dc.titleCANTANhIhAprou? Estudi sobre la influència del projecte cantània des del punt de vista educatiu i motivacionales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix