Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorVidaña Baena, Carla
dc.date.accessioned2024-12-17T13:53:11Z
dc.date.available2024-12-17T13:53:11Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8291
dc.descriptionCurs2023-2024es
dc.description.abstractAquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de la música en la comunicació de l’alumnat TEA veient així si aquesta aporta beneficis en aquest àmbit. Pel que fa a la part teòrica del treball, en aquesta s’aprofundeix sobre aspectes com les característiques comunicatives de les persones TEA o la música com a eina de comunicació, entre d’altres. La realització de la part pràctica s’ha fet a través del mètode interpretatiu, mitjançant l’anàlisi d’una sèrie de dades recollides. Referent a aquesta recollida de dades es fan servir diferents instruments com el diari de camp, l’observació directa i les entrevistes a diferents professionals dins de l’àmbit. L’estudi s’ha fet a tres infants d’entre 6 i 12 anys de diferents escoles del Vallès Oriental, tots tres diagnosticats de trastorn de l’espectre autista. Gràcies a aquest, s’exploren les barreres d’aprenentatge referents a la comunicació amb què es poden trobar aquests alumnes i l’impacte i possibles beneficis que poden tenir les sessions de l’àrea de música.es
dc.description.abstractThis work aims to analyze the impact of music on the communication of ASD students, thus seeing if it brings benefits in this field. As for the theoretical part of the work, it delves into aspects such as the communicative characteristics of ASD people or music as a communication tool, among others. The realization of the practical part has been done through the interpretative method, through the analysis of a series of data collected. In terms of this data collection, different instruments are used, such as the field diary, direct observation, and interviews with different professionals within the field. The study was carried out in three children between 6 and 12 years old from different schools in Valles Oriental, all three diagnosed with autism spectrum disorder. Thanks to this, we explore the learning barriers related to the communication with which these students can find and the impact and benefits that music sessions can have.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent101 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherAutismees
dc.subject.otherTrastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitates
dc.titleL’impacte de la música en la comunicació de tres infants que presenten un trastorn de l’espectre autistaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint