Mostrar el registro sencillo del ítem
La inclusió a través de la Gamificació: una investigació-acció
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Ventura Morral, Roger | |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T16:34:11Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T16:34:11Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8306 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | El present Treball de Final de Grau consisteix en una investigació-acció de caràcter individual amb l’objectiu d’investigar la pregunta: Com afavorir la inclusió a partir de la Gamificació? Primerament, s’estableix una base teòrica sòlida per tal d’investigar els principis de les situacions d’ensenyament-aprenentatge inclusives amb la intenció de comprendre si són compatibles amb la metodologia tractada. Paral·lelament, s'implementa un disseny del que s’ha acordat que és una Gamificació inclusiva. En aquest disseny s’analitzen els efectes de dur a terme la intervenció realitzada tot comparant-les amb els resultats acadèmics d’altres aules les quals treballen a partir del mètode d’ensenyament tradicional. Aquest projecte conclou amb unes pautes a seguir per poder potenciar la inclusió de l’aula a partir de la Gamificació i amb evidències que demostren que aquesta metodologia pot esdevenir una eina clau per vetllar per la inclusió escolar. | es |
dc.description.abstract | This final dissertation consists of an individual research with the aim of investigating the question: How to promote inclusion through Gamification? Firstly, a solid theoretical foundation is established in order to investigate the principles of inclusive teaching-learning situations with the intention of understanding if they are compatible with the methodology being addressed. Simultaneously, a design of what has been agreed as inclusive Gamification is implemented. In this design, the effects of carrying out the intervention are analyzed by comparing them with the academic results of other classrooms that work based on traditional teaching methods. This project concludes with guidelines to follow in order to enhance classroom inclusion through Gamification and with evidence demonstrating that this methodology can become a key tool for promoting school inclusion. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 70 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ludificació | es |
dc.subject.other | Motivació en l'educació | es |
dc.title | La inclusió a través de la Gamificació: una investigació-acció | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |