Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorVentura Morral, Roger
dc.date.accessioned2024-12-18T16:34:11Z
dc.date.available2024-12-18T16:34:11Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8306
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl present Treball de Final de Grau consisteix en una investigació-acció de caràcter individual amb l’objectiu d’investigar la pregunta: Com afavorir la inclusió a partir de la Gamificació? Primerament, s’estableix una base teòrica sòlida per tal d’investigar els principis de les situacions d’ensenyament-aprenentatge inclusives amb la intenció de comprendre si són compatibles amb la metodologia tractada. Paral·lelament, s'implementa un disseny del que s’ha acordat que és una Gamificació inclusiva. En aquest disseny s’analitzen els efectes de dur a terme la intervenció realitzada tot comparant-les amb els resultats acadèmics d’altres aules les quals treballen a partir del mètode d’ensenyament tradicional. Aquest projecte conclou amb unes pautes a seguir per poder potenciar la inclusió de l’aula a partir de la Gamificació i amb evidències que demostren que aquesta metodologia pot esdevenir una eina clau per vetllar per la inclusió escolar.es
dc.description.abstractThis final dissertation consists of an individual research with the aim of investigating the question: How to promote inclusion through Gamification? Firstly, a solid theoretical foundation is established in order to investigate the principles of inclusive teaching-learning situations with the intention of understanding if they are compatible with the methodology being addressed. Simultaneously, a design of what has been agreed as inclusive Gamification is implemented. In this design, the effects of carrying out the intervention are analyzed by comparing them with the academic results of other classrooms that work based on traditional teaching methods. This project concludes with guidelines to follow in order to enhance classroom inclusion through Gamification and with evidence demonstrating that this methodology can become a key tool for promoting school inclusion.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent70 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLudificacióes
dc.subject.otherMotivació en l'educacióes
dc.titleLa inclusió a través de la Gamificació: una investigació-accióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint