dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Ventura Morral, Roger | |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T16:34:11Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T16:34:11Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8306 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | El present Treball de Final de Grau consisteix en una investigació-acció de caràcter
individual amb l’objectiu d’investigar la pregunta: Com afavorir la inclusió a partir de la
Gamificació? Primerament, s’estableix una base teòrica sòlida per tal d’investigar els
principis de les situacions d’ensenyament-aprenentatge inclusives amb la intenció de
comprendre si són compatibles amb la metodologia tractada. Paral·lelament,
s'implementa un disseny del que s’ha acordat que és una Gamificació inclusiva. En
aquest disseny s’analitzen els efectes de dur a terme la intervenció realitzada tot
comparant-les amb els resultats acadèmics d’altres aules les quals treballen a partir
del mètode d’ensenyament tradicional. Aquest projecte conclou amb unes pautes a
seguir per poder potenciar la inclusió de l’aula a partir de la Gamificació i amb
evidències que demostren que aquesta metodologia pot esdevenir una eina clau per
vetllar per la inclusió escolar. | es |
dc.description.abstract | This final dissertation consists of an individual research with the aim of investigating
the question: How to promote inclusion through Gamification? Firstly, a solid
theoretical foundation is established in order to investigate the principles of inclusive
teaching-learning situations with the intention of understanding if they are compatible
with the methodology being addressed. Simultaneously, a design of what has been
agreed as inclusive Gamification is implemented. In this design, the effects of carrying
out the intervention are analyzed by comparing them with the academic results of other
classrooms that work based on traditional teaching methods. This project concludes
with guidelines to follow in order to enhance classroom inclusion through Gamification
and with evidence demonstrating that this methodology can become a key tool for
promoting school inclusion. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 70 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ludificació | es |
dc.subject.other | Motivació en l'educació | es |
dc.title | La inclusió a través de la Gamificació: una investigació-acció | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |