Mostra el registre parcial de l'element
Anàlisi de pràctiques educatives inclusives en un context universitar
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Furnell Vilanova, Aina | |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T13:49:48Z | |
dc.date.available | 2024-12-19T13:49:48Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8308 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | La següent recerca té com a objectiu identificar i analitzar les estratègies i pràctiques educatives dirigides a afavorir la inclusió en un centre universitari. El disseny metodològic d’aquesta recerca és un disseny qualitatiu, ja que pretenem obtenir una comprensió sobre aquesta temàtica de forma coherent a través dels principis educatius de la perspectiva socioconstructivista. Els resultats i les conclusions d’aquesta investigació evidencien les mesures que actuen com a facilitadors de la inclusió educativa, les pràctiques que ho fan com a barreres i la necessitat de millorar les polítiques inclusives en un context universitari, per així assegurar una educació equitativa i de qualitat per a tot l’alumnat. | es |
dc.description.abstract | The following research aims to identify and analyze educational strategies and practices aimed at promoting inclusion in a university center. The methodological design of this research is a qualitative design, since we aim to obtain an understanding of this topic in a coherent way through the educational principles of the socioconstructivist perspective. The results and conclusions of this research show the measures that act as facilitators of educational inclusion, the practices that act as barriers and the need to improve inclusive policies in a university context, in order to ensure an equitable education and of quality for all students. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 336 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Universitats | es |
dc.title | Anàlisi de pràctiques educatives inclusives en un context universitar | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Psicologia [196]