Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFurnell Vilanova, Aina
dc.date.accessioned2024-12-19T13:49:48Z
dc.date.available2024-12-19T13:49:48Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8308
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractLa següent recerca té com a objectiu identificar i analitzar les estratègies i pràctiques educatives dirigides a afavorir la inclusió en un centre universitari. El disseny metodològic d’aquesta recerca és un disseny qualitatiu, ja que pretenem obtenir una comprensió sobre aquesta temàtica de forma coherent a través dels principis educatius de la perspectiva socioconstructivista. Els resultats i les conclusions d’aquesta investigació evidencien les mesures que actuen com a facilitadors de la inclusió educativa, les pràctiques que ho fan com a barreres i la necessitat de millorar les polítiques inclusives en un context universitari, per així assegurar una educació equitativa i de qualitat per a tot l’alumnat.es
dc.description.abstractThe following research aims to identify and analyze educational strategies and practices aimed at promoting inclusion in a university center. The methodological design of this research is a qualitative design, since we aim to obtain an understanding of this topic in a coherent way through the educational principles of the socioconstructivist perspective. The results and conclusions of this research show the measures that act as facilitators of educational inclusion, the practices that act as barriers and the need to improve inclusive policies in a university context, in order to ensure an equitable education and of quality for all students.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent336 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherUniversitatses
dc.titleAnàlisi de pràctiques educatives inclusives en un context universitares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix