Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorVallès Tolosa, Roger
dc.date.accessioned2025-01-10T13:42:00Z
dc.date.available2025-01-10T13:42:00Z
dc.date.created2024-05-31
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8365
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractL’aplicació de noves metodologies innovadores dins les aules de secundària ha estat, des dels darrers anys, un dels objectius principals en els àmbits curricular, d’investigació i la formació permanent. Són molts els autors que posen sobre la taula els avantatges de l'ús d'aquestes metodologies, però el mateix temps, també remarquen moltes de les dificultats a l'hora d'implementar-la. L'objectiu d'aquest treball d'investigació, és comparar i analitzar quines metodologies i dinàmiques ajuden a millorar l'ambient a l'aula i el rendiment de l'alumnat. Partint de la hipòtesi que la interacció dins l'aula afavoreix la millora de l'ambient i el rendiment de l'alumnat, es dissenya una proposta didàctica basada en el treball en equip i cooperatiu, per potenciar la interacció dins l'aula. A partir de la metodologia investigació-acció, a través de la implementació de la proposta, s'analitza i es comparen les diferents dinàmiques a partir de l'observació participant del docent i la realització d'una enquesta. El resultat es plasma en diferents gràfiques que mostren que el treball en equip i cooperatiu, potencia la interacció i la motivació, repercutint en la millora de l'ambient a l'aula i un millor rendiment de l'alumnat. Paraules clau: treball en equip, interacció entre iguals, interacció professor – alumne, ambient a l’aula, motivació acadèmica.es
dc.description.abstractThe employment of new innovative methodologies amongst secondary school classrooms has recently been one of the main objectives in curricular, investigation and permanent formation fields. Many authors acknowledge the numerous advantages of these new methodologies, however, these same authors point out many difficulties when having to implement them in class. The goal of this investigation project is to compare and analyze which methodologies and dynamics are the most helpful when improving both the class environment and the student body's performance. Therefore, starting from the hypothesis that interaction in class does, in fact, improve the class environment and the students' performances, a didactic project based on teamwork and cooperative work, which strengthens interaction between students, is designed. Following an investigation-action method, and through the implementation of the project, the different dynamics which can be noticed in class, are analyzed and compared by the docent's active observation and the results of a survey. The outcome of the project is captured in many different graphs which show that teamwork and cooperative work boosts interaction and motivation, therefore, it improves the classroom environment and the student body's performance. Keyboard: teamwork, interaction amongst equals, interection student – teacher, classroom environament, academic motivationes
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent63 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherTreball en equipes
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.subject.otherInteracció educativaes
dc.subject.otherMestres i alumneses
dc.titleL'impacte del treball col·laboratiu en l'ambient i rendiment a les aules de secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Josep Castillo
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix