Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorMesquida Llufriu, Júlia
dc.date.accessioned2025-01-15T11:34:05Z
dc.date.available2025-01-15T11:34:05Z
dc.date.created2024-05-30
dc.date.issued2024-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8397
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractL’adolescència representa un període clau en el descobriment de la identitat, i la música emergeix com un factor significatiu en aquest procés. És per això, que l’objectiu d’aquest estudi és explorar l’impacte de la música en els adolescents, especialment en relació amb construcció de la seva identitat, la regulació emocional i les preferències musicals. Mitjançant una metodologia qualitativa, incloent-hi una enquesta i entrevistes realitzades a alumnes de l’Institut de Sarrià de Ter, hem identificat una gran diversitat d’experiències i emocions relacionades amb la música i l’adolescència, subratllant la seva importància com a vehicle d’expressió personal i connexió emocional. En conjunt, les troballes ofereixen una visió enriquidora sobre el paper de la música en la vida dels joves i les seves implicacions en el seu desenvolupament personal i emocional. Paraules clau Adolescència, música, identitat, regulació emocional, preferències musicals.es
dc.description.abstractAdolescence represents a crucial period in the discovery of identity, and music emerges as a significant factor in this process. Therefore, the aim of this study is to explore the impact of music on adolescents, particularly in relation to the construction of their identity, emotional regulation, and musical preferences. Through a qualitative methodology, including a survey and interviews conducted with students from the Sarrià de Ter Institute, we have identified a wide range of experiences and emotions related to music and adolescence, highlighting its importance as a vehicle for personal expression and emotional connection. Overall, the findings offer an enriching view of the role of music in the lives of young people’s lives and and its impact on their personal and emotional development. Key Words Adolescence, music, identity, emotional regulation, musical preferences.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent60 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAdolescènciaes
dc.subject.otherMúsica -- Aspectes psicològicses
dc.subject.otherIdentitat (Concepte filosòfic)es
dc.subject.otherIntel·ligència emocionales
dc.titleL'impacte de la música en l'adolescència: Construcció de la identitat i regulació emocionales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mercè Bosch Sanfèlix
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix