Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFaus Colomer, Gemma
dc.date.accessioned2025-01-15T16:31:26Z
dc.date.available2025-01-15T16:31:26Z
dc.date.created2024-05-26
dc.date.issued2024-05-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8404
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractFlipped learning refers to an instructional approach in which teachers provide learning resources to students such as videos and notes, for them to prepare the class at home. Project Based Learning (PBL) on the other hand, refers to an instructional approach characterised by students’ autonomy in which students work on meaningful and relevant projects that are relevant to their lives. PBL involves teamwork, collaboration, research, reflection, critical thinking and practical application. Most of this work is carried out during class time. This study examines the effectiveness of the flipped learning approach on second language learning in secondary schools that work through projects. This study used a specific grammar point – how to form questions – to test the hypothesis. Consequently, the flipped learning approach was adapted to fit in with the PBL methodology. Therefore, instead of giving students resources to prepare the class at home, the resources and the preparation work was done in class. Research was conducted on two 4ths of ESO classes with mixed proficiency levels of English. Findings demonstrated that the adapted flipped learning approach was compatible with the PBL methodology. Results showed that of the three levels I encountered in the classes (1) low, (2) intermediate and (3) high, the ones that benefited the most were the intermediate ones. Findings from the qualitative data showed that alternating between both methodologies introduced an element of novelty which improved student engagement levels. Keywords: Flipped learning (FL), Project Based Learning (PBL), autonomous work, English as a Second Language (ESL).es
dc.description.abstractQuan parlem de classe invertida fem referència a un enfocament didàctic en què els professors proporcionen recursos d'aprenentatge als estudiants, com ara vídeos i apunts, perquè preparin la classe a casa. L'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP), en canvi, fa referència a un enfocament instructiu caracteritzat per l'autonomia dels estudiants en què els alumnes treballen en projectes significatius i rellevants que son rellevants per a la seva vida. L’ABP implica treball en equip, col·laboració, recerca, reflexió, pensament crític i aplicació pràctica. La major part d'aquest treball es realitza durant l'horari de classe. Aquest estudi examina l'eficàcia de l'enfocament de la classe invertida en l'aprenentatge d'una segona llengua als centres de secundària que treballen mitjançant projectes. Per fer l’estudi es va utilitzar un aspecte específic de la gramàtica (com formar preguntes) per provar la hipòtesi. En conseqüència, l'enfocament de classe invertida es va adaptar per encaixar amb la metodologia ABP. Per tant, en comptes de donar als alumnes recursos per preparar la classe a casa, els recursos i el treball de preparació es van fer a classe. La recerca es va dur a terme en dues classes de 4t d'ESO amb nivells de competència d'anglès diferents. Els resultats van demostrar que l'enfocament de classe invertida adaptada era compatible amb la metodologia ABP. Els resultats van mostrar que dels tres nivells que vaig trobar a les classes (1) baix, (2) mitjà i (3) alt, els que més se’n van beneficiar van ser els nivells intermedis. Els resultats de les dades qualitatives van mostrar que l'alternança entre ambdues metodologies va introduir un element de novetat que va encoratjar els nivells de participació dels estudiants a classe. Paraules clau: Classe invertida, Aprenentatge Basat en Projectes (ABP), treball autònom, anglès com a segona llengua (ESL).es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent40 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherAprenentatge basat en problemeses
dc.titleResearch on the effectiveness of a flipped-classroom approach in second language learning at a PBL secondary schooles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Maria Àngels Pinyana Garriga
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint