Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorPagès Codinachs, Clàudia
dc.contributor.authorPuigví Dot, Carlota
dc.date.accessioned2025-01-17T08:00:05Z
dc.date.available2025-01-17T08:00:05Z
dc.date.created2024
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8416
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl nostre objectiu és establir una marca que no només sigui un actor econòmic, sinó també un agent de canvi en la promoció i la conservació del comerç local. Volem impulsar i potenciar les petites empreses i negocis locals, proporcionant-los visibilitat i suport per evitar que esdevinguin obsolets a causa de la presència dominant de grans marques. Mitjançant la nostra iniciativa, aspirem a fomentar una economia més equitativa i sostenible, on la diversitat i l'essència de les comunitats locals siguin valorades i conservades. Donar a conèixer les marques locals: Ens apassiona descobrir i destacar el talent local. Cada marca que presentem és seleccionada amb cura per la seva autenticitat, qualitat i compromís amb la comunitat. Treballem per donar-los una plataforma per brillar, connectant els consumidors amb les seves històries úniques i els seus productes excepcionals. Procés de fabricació: A la Pubilla Moderna col·laborem estretament amb artesans i petits fabricants locals, garantint que cada peça sigui creada amb dedicació i integritat. Des dels materials utilitzats fins als detalls de l'acabament, cada producte reflecteix els nostres estàndards elevats de qualitat i sostenibilitat. Donar visibilitat al comerç local del sector de la moda: Aconseguir la visibilitat del comerç local del sector de la moda implica destacar i promoure les marques i els productes de moda creats i produïts en l'àmbit local. A través de campanyes de màrqueting, xarxes socials, esdeveniments, volem donar importància a la diversitat i la qualitat de les marques de moda locals. Mitjançant aquesta estratègia, aspirem a captar l'atenció dels consumidors i poder donar consciència sobre les opcions de moda disponibles al seu entorn immediat, incentivant los a comprar aquests productes. Propòsit de fer un bé i donar facilitat a un sector empresarial: La nostra missió va més enllà de vendre productes; aspirem a generar un impacte positiu a la nostra comunitat i a l'entorn empresarial local. Mitjançant pràctiques comercials ètiques i col·laboracions significatives, busquem fer créixer el sector empresarial local i fomentar un entorn favorable per a la seva prosperitat a llarg termini. Crear una comunitat entre els fabricants i els consumidors: Creiem en la força de la unió entre els fabricants i els consumidors. A través d'esdeveniments locals, xarxes socials i iniciatives de col·laboració, establim una comunitat on els creadors i els consumidors poden interactuar, compartir idees.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent291 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherComerçes
dc.subject.otherModaes
dc.subject.otherMàrquetinges
dc.titleLa Pubilla Moderna. Descobreix les marques locals i les seves peces úniqueses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint