La comunicació i les joves incorporacions a explotacions agropecuàries.
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2024-05Resum
En aquest treball de Final de Grau en Periodisme a la Universitat de Vic parlaré
sobre el paper de la comunicació en els processos d’incorporació de gent jove
en les explotacions agropecuàries, dels canals de comunicació que ofereix la
Generalitat de Catalunya per atraure aquest jovent, i també de la incorporació de
la comunicació digital interactiva en l’explotació i comercialització de la producció
agro-ramadera de l’alt Berguedà.
En un context de crisi del sector agrari català i europeu, on el nombre
d’explotacions disminueix constantment i l’edat dels titulars és cada vegada més
elevada, és necessari i urgent per a la revitalització del camp, facilitar l’accés
dels/les joves agricultores a les diferents opcions per poder continuar amb les
explotacions familiars o no. La incorporació de les noves formes de comunicació
entre els joves agricultors és fonamental per a l’èxit de moltes de les
explotacions.
En este trabajo de Final de Grado en Periodismo en la Universidad de Vic hablaré
sobre el papel de la comunicación en los procesos de incorporación de gente
joven en las explotaciones agropecuarias, de los canales de comunicación que
ofrece la Generalitat de Catalunya para atraer a esta juventud, y también de la
incorporación de la comunicación digital interactiva en la explotación y
comercialización de la producción agro-ganadera del Alt Berguedà.
En un contexto de crisis del sector agrario catalán y europeo, donde el número
de explotaciones disminuye constantemente y la edad de los titulares es cada
vez mayor, es necesario y urgente para la revitalización del campo, facilitar el
acceso de los/las jóvenes agricultores en las diferentes opciones para poder
continuar con las explotaciones familiares o no. La incorporación de las nuevas
formas de comunicación entre los jóvenes agricultores es fundamental para el
éxito de muchas explotaciones
In this Final Degree in Journalism at the University of Vic I will talk about the role
of communication in the processes of incorporation of young people in farms, the
communication channels offered by the Generalitat de Catalunya to attract this
youth, and the incorporation of interactive digital communication in the
exploitation and marketing of agro-livestock production in the Alt Berguedà.
In a context of crisis in the Catalan and European agricultural sector, where the
number of farms is constantly decreasing and the age of the holders is increasing,
it is necessary and urgent for the revitalization of the field, to facilitate the access
of young farmers in the different options to be able to continue with family farms
or not. The incorporation of new forms of communication among young farmers
is essential for the success of many farms
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pagesos
Joves
Pàgines
68 p.
Publicat per
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2023-2024
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Grau en Periodisme [75]
Drets
Tots els drets reservats