Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorMyhal, Mariia
dc.date.accessioned2025-01-17T11:14:35Z
dc.date.available2025-01-17T11:14:35Z
dc.date.created2024-05-31
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8428
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractThis study investigates the integration of podcast projects in secondary school English language education, focusing on student engagement, language skill development, and teacher support. Using interviews, questionnaires, classroom observations, and content analysis, the research examines factors influencing technology use, compares traditional and digital methods, identifies key resources for language learning, and evaluates language accuracy in students' podcasts. Results show that students’ positive attitude towards technology and familiarity with digital resources influence their use in the classroom. Podcasting motivates students, fostering engagement and language skill development. However, clear objectives, integration of skills, and teacher involvement are crucial for success. In conclusion, podcasts enhance language learning and student engagement. Keywords: Podcast, secondary education, language learning, technology, resources, English, studentses
dc.description.abstractAquest estudi investiga la integració de projectes de podcasts en l’ensenyança de la llengua anglesa a l’educació secundària obligatòria, centrant-se en la implicació dels estudiants, el desenvolupament de les habilitats lingüístiques i el suport del professorat. A partir de les entrevistes, qüestionaris, observacions a l'aula i anàlisi de contingut, la recerca examina els factors que influeixen en l'ús de la tecnologia, compara mètodes tradicionals i digitals, identifica recursos clau per a l'aprenentatge de llengües i avalua la precisió lingüística dels podcasts de l'alumnat. Els resultats mostren que l'actitud positiva dels estudiants envers la tecnologia i la familiaritat amb els recursos digitals influeixen en el seu ús a l'aula. La creació de podcasts motiva els estudiants, fomentant la implicació i el desenvolupament de les habilitats lingüístiques. No obstant això, tenir objectius clars, integrar habilitats i comptar amb la implicació del professorat són factors crucials per a l'èxit. En conclusió, els podcasts contribueixen a millorar l'aprenentatge de llengües i la implicació dels estudiants. Paraules clau: Podcast, educació secundària, aprenentatge de llengües, tecnologia, recursos, anglès, estudiantses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent51 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherPodcàstinges
dc.subject.otherAnglès -- Educació secundàriaes
dc.titleThe effectiveness of technological resources as tools to improve english language learning in secondary education projects: Analysis and evaluation of podcastinges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Sílvia Garriga Galobarges
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint