Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorValls Farrés, Clara
dc.date.accessioned2025-01-22T08:12:18Z
dc.date.available2025-01-22T08:12:18Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8472
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractThe approach of book clubs combined with other strategies is considered a good method to be used in English as a Foreign Language class for primary students. This study had as its main objective to create a design of a didactic sequence based on the strategy of book clubs and others such as peer interaction, notebooks, dialogues, pre-activities, post-activities, vocabulary focus, and direct and indirect learning. The study was carried out by combining three different tools: observation grids, the Catalan curriculum, and English six-grade books. As result of this study, a design of nine sessions based on the book Fantastic Mr Fox, and its assessment tools have been created. The didactic sequence has been planned for 6th graders in reduced groups of six students, who will follow the same teacher throughout the didactic sequence. The sessions are planned to be done once a week, and the duration of these sessions will be around forty minutes. The three tools of assessment are the teacher’s observation grid, the self-assessment grid completed by the students, and the storyboard grid. Keywords: Book clubs, didactic sequence, observation grids, Fantastic Mr Fox.es
dc.description.abstractL'estratègia dels clubs de lectura combinada amb altres estratègies es considera un bon mètode per utilitzar a classe d'anglès com a llengua estrangera per als alumnes de primària. Aquest estudi tenia com a objectiu principal crear un disseny d'una seqüència didàctica a partir de l'estratègia dels clubs de lectura i d'altres com la interacció entre iguals, quaderns, diàlegs, activitats prèvies, activitats posteriors, importància al vocabulari i aprenentatge directe i indirecte. L'estudi s'ha dut a terme combinant tres eines diferents: les graelles d'observació, el currículum català i els llibres d'anglès de sisè. Fruit d'aquest estudi s'ha creat un disseny de nou sessions basat en el llibre Fantastic Mr Fox, i les seves eines d'avaluació. La seqüència didàctica s'ha planificat per als alumnes de sisè en grups reduïts de sis alumnes, q seguiran el mateix professor al llarg de la seqüència didàctica. Es preveu que les sessions es facin un cop per setmana, i la durada d'aquestes sessions serà d'uns quaranta minuts. Les tres eines d'avaluació són la graella d'observació del professor, la graella d'autoavaluació completada pels alumnes, i la graella de la història.es
dc.description.abstractEl enfoque de clubs de lectura combinada con otras estrategias se considera un buen método para utilizar en clase de inglés como lengua extranjera para los alumnos de primaria. Este estudio tenía como objetivo principal crear un diseño de una secuencia didáctica a partir de la estrategia de los clubs de lectura y otras como la interacción entre iguales, cuadernos, diálogos, actividades previas, actividades posteriores, importancia en el vocabulario y aprendizaje directo e indirecto. El estudio se ha realizado combinando tres herramientas diferentes: las tablas de observación, el currículum catalán y los libros de inglés de sexto. Fruto de este estudio se ha creado un diseño de nueve sesiones y sus herramientas de evaluació basado en el libro Fantastic Mr Fox. La secuencia didáctica se ha planificado pa los alumnos de sexto en grupos reducidos de seis alumnos, que seguirán al mismo profesor a lo largo de la secuencia didáctica. Se prevé que las sesiones se realicen una vez por semana, y la duración de estas sesiones será de unos cuarenta minutos. Las tres herramientas de evaluación son la cuadrícula de observación del profesor, la cuadrícula de autoevaluación completada por los alumnos y la cuadrícula de la historia.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent37 p.es
dc.language.isoenges
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya.es
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherClubs de lecturaes
dc.subject.otherObservació (Mètode d'ensenyament)es
dc.titleDesign of a didactic sequence based on a book clubes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix