dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Cerrillo Servando, Tània | |
dc.date.accessioned | 2025-01-22T16:50:02Z | |
dc.date.available | 2025-01-22T16:50:02Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8475 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | The aim of this study is to design a didactic proposal that helps students discover the
English language through early oral literatures, setting aside technologies and screens.
The didactic proposal has been created and is based on various theoretical studies on
early oral literatures in early childhood education. Two fundamental readings will guide
the presented didactic project: La màgia de llegir en veu alta by Meghan Cox (2022) and
Primeres literatures a l’educació infantil by Vanesa Amat (2019). The didactic delivery is
intended for early childhood education students, and therefore, proposals suitable for
this stage have been selected. Based on the theories and techniques presented in the
study, a piece of furniture accompanied by a guide has been designed with the aim of
providing different resources and strategies to teachers or adults interested in
introducing the English language to children in early childhood education. | es |
dc.description.abstract | L’objectiu del present estudi és dissenyar una proposta didàctica que ajudi els alumnes a
descobrir la llengua anglesa a través de les primeres literatures orals, deixant de banda
les tecnologies i les pantalles. La proposta didàctica ha estat creada i es basa en diferents
estudis teòrics sobre les primeres literatures orals a l’educació infantil. Dues lectures
fonamentals guiaran el projecte didàctic presentat: La màgia de llegir en veu alta de
Meghan Cox (2022) i Primeres literatures a l’educació infantil de Vanesa Amat (2019).
L’entrega didàctica està pensada per a alumnes d’educació infantil, i per això s’han
seleccionat propostes adequades per aquesta etapa. Segons les teories i tècniques
exposades a l’estudi, s’ha dissenyat un moble acompanyat d’una guia amb l’objectiu de
facilitar diferents recursos i estratègies a mestres o persones adultes interessats a fer
descobrir la llengua anglesa a infants a l’etapa d’educació infantil. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 43 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Literatura | es |
dc.subject.other | Eduació Infantil | es |
dc.title | The discovery of the english language through the early oral literatures | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |