Mostrar el registro sencillo del ítem
El model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferents
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Hervás Arenillas, Ángel | |
dc.date.accessioned | 2025-01-23T07:55:58Z | |
dc.date.available | 2025-01-23T07:55:58Z | |
dc.date.created | 2024 | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8477 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | Aquesta recerca s’ha portat a terme per conèixer més el model d’investigació i analitzar la seva viabilitat al paradigma educatiu actual. Les dades s’han aconseguit mitjançant dos grups de discussió, un a una escola que utilitza el model d’investigació i un altre a una escola que no fa servir aquest model. A més dels grups de discussió, s’ha realitzat una entrevista a la direcció del centre que sí que porta a terme el model d’investigació per conèixer el context i els motius d’utilitzar-lo. Gràcies al marc teòric i a les dades obtingudes del marc metodològic, es podran establir conclusions per respondre les preguntes plantejades. | es |
dc.description.abstract | This research has been carried out to gain a better understanding of the research model and to analyse its viability in the current educational paradigm. The work was carried out by combining two focus groups, one in a school that uses the research model and the other in a school that does not use this model. In addition to the focus groups, an interview was conducted with the management of the school that does use the research model in order to find out the context and the reasons for using it. Thanks to the theoretical framework and the data obtained from the methodological framework, conclusions can be drawn to answer the questions posed. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 80 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Investigació -- Metodologia | es |
dc.subject.other | Didàctica | es |
dc.subject.other | Ciències -- Didàctica | es |
dc.title | El model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferents | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |