Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorHervás Arenillas, Ángel
dc.date.accessioned2025-01-23T07:55:58Z
dc.date.available2025-01-23T07:55:58Z
dc.date.created2024
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8477
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquesta recerca s’ha portat a terme per conèixer més el model d’investigació i analitzar la seva viabilitat al paradigma educatiu actual. Les dades s’han aconseguit mitjançant dos grups de discussió, un a una escola que utilitza el model d’investigació i un altre a una escola que no fa servir aquest model. A més dels grups de discussió, s’ha realitzat una entrevista a la direcció del centre que sí que porta a terme el model d’investigació per conèixer el context i els motius d’utilitzar-lo. Gràcies al marc teòric i a les dades obtingudes del marc metodològic, es podran establir conclusions per respondre les preguntes plantejades.es
dc.description.abstractThis research has been carried out to gain a better understanding of the research model and to analyse its viability in the current educational paradigm. The work was carried out by combining two focus groups, one in a school that uses the research model and the other in a school that does not use this model. In addition to the focus groups, an interview was conducted with the management of the school that does use the research model in order to find out the context and the reasons for using it. Thanks to the theoretical framework and the data obtained from the methodological framework, conclusions can be drawn to answer the questions posed.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent80 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherInvestigació -- Metodologiaes
dc.subject.otherDidàcticaes
dc.subject.otherCiències -- Didàcticaes
dc.titleEl model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferentses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint