Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorPanizo Alonso, Julio M.
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorPanizo Alonso, Julio M.
dc.contributor.authorPulido Polo, Marta
dc.contributor.authorVázquez-González, José
dc.date.accessioned2025-01-28T13:24:42Z
dc.date.available2025-01-28T13:24:42Z
dc.date.created2025-01
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationPanizo Alonso, J. M., Pulido Polo, M., & Vázquez-González, J. (2024). The spanish Royal House in X (Twitter): Towards the public positioning of the Princess of Asturias. Visual Review. International Visual Culture Review, 16(3), 213–227. https://doi.org/10.62161/revvisual.v16.5256es
dc.identifier.issn2695-9631
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8511
dc.description.abstractThe main objective of this work is to determine the digital communication style of the Spanish Royal House in relation to the progressive public positioning of the Princess of Asturias as heir to the Crown of Spain. A multivariate quantitative analysis (content analysis) is carried out in SPSS (Krippendorff alpha coefficient = 0.867) on a corpus of 948 tweets issued by the X @CasaReal account between January 1 and December 31, 2023. consolidates itself as a relevant relationship management tool for the public positioning of the Princess of Asturias.es
dc.description.abstractEl objetivo principal de este trabajo es determinar el estilo comunicativo digital de la Casa Real española en relación con el progresivo posicionamiento público de la Princesa de Asturias como heredera a la Corona de España. Se realiza un análisis cuantitativo (análisis de contenido) multivariable en SPSS (coeficiente alfa de Krippendorff = 0,867) sobre un corpus de 948 tuits emitidos por la cuenta de X @CasaReal entre el 1 de enero y el 31 de diciembre de 2023. X se consolida como una relevante herramienta de gestión de las relaciones para el posicionamiento público de la Princesa de Asturias.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent15 p.es
dc.language.isoenges
dc.publisherVisualCOM Scientific Publicationses
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherPolítica de la comunicacióes
dc.subject.otherComunicació -- Aspectes políticses
dc.subject.otherXarxes socialses
dc.subject.otherPrinceses -- Xarxes socialses
dc.titleThe spanish Royal House in X (Twitter): Towards the public positioning of the Princess of Asturiases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.62161/revvisual.v16.5256
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorPanizo Alonso, Julio M.
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersiones
dc.indexacioIndexat a SCOPUSes


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix