Mostra el registre parcial de l'element
La vida d’un infant amb trastorn de l’espectre autista. La importància del treball interdisciplinari pel diagnòstic i tractament del TEA.
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Hernández Espejo, Carla | |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T12:49:00Z | |
dc.date.available | 2025-02-04T12:49:00Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8565 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | El Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) és un trastorn del neurodesenvolupament caracteritzat fonamentalment per la seva dificultat en la interacció social i la comunicació, juntament amb una sensibilitat sensorial atípica i la manifestació de patrons comportamentals repetitius. La seva prevalença ha experimentat un augment gradual a les darreres dècades, generant una creixent necessitat a la nostra societat d'entendre aquest fenomen, desenvolupar estratègies d'abordatge i proposar un tractament adequat des dels diversos àmbits de la salut per a les persones afectades pel TEA. La detecció precoç d'aquest trastorn revesteix una importància crítica, ja que permet implementar un avantatge més ampli d'estratègies que puguin ajustar-se a les necessitats individuals de les persones amb TEA i els seus familiars. | es |
dc.description.abstract | Autistic Spectrum Disorder (ASD) is a neurodevelopmental disorder characterized primarily by difficulty in social interaction and communication, along with atypical sensory sensitivity and the manifestation of repetitive behavioral patterns. Its prevalence has experienced a gradual increase in recent decades, generating a growing need in our society to understand this phenomenon, develop coping strategies and propose appropriate treatment from the various areas of health for people affected by TEA. Early detection of this disorder is critically important, as it allows for the implementation of a broader advantage of strategies that can be tailored to the individual needs of individuals with ASD and their families. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 66 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Trastorns de l'espectre autista | es |
dc.subject.other | Estratègies d'aprenentatge | es |
dc.title | La vida d’un infant amb trastorn de l’espectre autista. La importància del treball interdisciplinari pel diagnòstic i tractament del TEA. | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Psicologia [196]