Outdoor Education a Noruega: beneficis per al desenvolupament integral de l’alumnat
Author
Other authors
Publication date
2024-11-29Abstract
Aquest treball explora els beneficis de l'educació a l'aire lliure (Outdoor Education) a
Noruega en el desenvolupament integral dels infants. Inspirat en l'experiència durant
l’Erasmus a Noruega, s'analitza com aquesta metodologia, que integra l'aprenentatge
en contacte directe amb la natura, afavoreix aspectes acadèmics, socials, emocionals i
físics. A través d'una revisió teòrica i una entrevista a una mestra noruega, es detallen
pràctiques, beneficis i reptes d’aquest model pedagògic. Els resultats evidencien que el
Friluftsliv (vida a l’aire lliure) estimula habilitats cognitives, físiques, emocionals, socials,
tot reforçant la consciència ambiental i el benestar general. El treball conclou amb
reflexions sobre la possible adaptació d’aquest mètode a Catalunya.
This paper explores the benefits of outdoor education in Norway in the integral
development of children. Inspired by the experience during Erasmus in Norway, it’s
analyzed how this methodology, which integrates learning in direct contact with nature,
favors academic, social, emotional and physical aspects. Through a theoretical review
and an interview with a Norwegian teacher, practices, benefits and challenges of this
pedagogical model are detailed. The results show that Friluftsliv (open-air life) stimulates
cognitive, physical, emotional, social skills, reinforcing environmental awareness and
general well-being. The paper concludes with reflections on the possible adaptation of
this method in Catalonia.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Infants
Educació
Noruega
Pages
36 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats