dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Càlcul mental"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de les estratègies de càlcul mental que utilitzen els alumnes a l'hora de resoldre càlculs de suma, resta, multiplicació i divisió 

      Vila Cortés, Clara (2017-09)
      La present recerca té com a finalitat identificar com calculen mentalment nens i nenes de 6è d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya que no se’ls ha ensenyat, des de l’escola, l’algoritme ...
    • Estudi de la comprensió i de les estratègies per resoldre problemes de suma i resta 

      Jurado i Salvans, Mireia (2014-05)
      Aquest treball de recerca estudia i analitza la comprensió i les estratègies utilitzades per alumnes de 2n de primària a l’hora de resoldre problemes aritmètics de suma i resta. Per aconseguir aquest ...
    • Identificació i anàlisis de les estratègies que utilitzen els alumnes d'educació primària a l'hora de realitzar sumes mentalment 

      Calvo Verdaguer, Tatiana (2014-05-16)
      En aquest treball es presenten els resultats i les conclusions d’un anàlisi realitzat amb els alumnes de Primer fins a Sisè de Primària, amb l’objectiu de descobrir quines estratègies utilitzen els ...
    • La influència dels continguts numèrics a l’hora de realitzar estratègies de càlcul mental 

      Corominas Palomo, Queralt (2014-05)
      En aquesta recerca es presenta l’anàlisi de les estratègies que usen els alumnes de 4t de primària de l’escola Barnola d’Avinyó per a resoldre operacions de suma amb nombres de fins a dues xifres. A ...
    • El Joc com a eina educativa en l’aprenentatge de fets numèrics bàsics per millorar el càlcul mental en una aula de primària 

      Darné Duque, Irma (2016-05-16)
      Aquest treball d'investigació pretén comprovar si incidint específicament en els fets numèrics bàsics de descompondre el nombre 5 i el nombre 10 a través del joc millora el càlcul mental, evoluciona el ...
    • L’aprenentatge de càlcul mental a través de jocs a un aula d’educació primària 

      Moreno Martínez, Lorena (2014-05-16)
      Aquest treball es basa en identificar les estratègies de càlcul mental que fan servir alumnes de quart de primària. Aquesta identificació es realitza a partir de la resolució d’operacions per part ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC