Visualitzant per matèria "Educació infantil"
Ara mostrant els elements 1-20 de 112
-
Activitats d'educació infantil en els museus
(2015-05)Amb aquest treball es pretén dur a terme un procés d’investigació sobre les activitats educatives d’ Educació Infantil als museus d'art. Es tracta d'una recerca d’informació que té com a objectiu, ... -
La adaptación de los niños i niñas a la escuela Montessori de Educación Infantil: Kinderhouse Montessori School. San Diego (CA, EE.UU)
(2018-05)Adaptarse significa acomodarse a las diversas circunstancias y condiciones del entorno y todo ser vivo pasa por la necesidad de adaptase a lo largo de su vida. El momento del nacimiento supone la mayor ... -
Analyzing the oral feedback EFL teachers give and its effects on very young learners
(2023-05-30)Oral corrective feedback is a frequently studied area of foreign language learning. That being said, when it comes to very young learners, the amount of studies regarding oral feedback diminishes a lot. ... -
Anàlisi de l'experiència dels infants, entre 3 i 6 anys, de l'escola Verntallat, amb les TIC
(2014-05-16)Vivim immersos en l’era digital i els infants, des del moment que neixen i formen part d’aquest món, entren en contacte amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Aquesta recerca pretén ... -
Anàlisi de la relació que s'estableix entre l'escola de Gironella i les famílies
(2022-05)El present treball és un estudi de cas sobre la relació entre les famílies i l’escola. Aquests dos agents són els punts de referència de l’infant que l’acompanyaran en el seu desenvolupament i creixement ... -
Anàlisi de recursos per al procés d'immersió lingüística en infants de parvulari
(2021-05)El propòsit d’aquesta recerca és conèixer i analitzar els recursos que utilitzen els centres educatius per afavorir el procés d’immersió lingüística de l’alumnat d’educació infantil. Durant molts anys ... -
Applying the theory of multiple intelligences in teaching english at infant education
(2016-05)L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar l’aplicació de la Teoria de les Intel•ligències Múltiples desenvolupada per Howard Gardner (1983) en l’ensenyament de l’anglès a Educació Infantil com a llengua ... -
Aprendre geometria a l'educació infantil a través de l'art
(2015-05)Aquest treball analitza com els infants comprenen les figures geomètriques bàsiques a partir de l'art. Inclou un marc teòric amb l' informació dels aspectes que trobarem a la part pràctica, començant ... -
Aprenentatge sobre les emocions: la seva influència en l'aprenentage sobre habilitats socials. Desenvolupament i anàlisi d'una intervenció en una aula de P3
(2014-05)Amb aquest treball es pretén comprovar, si l’aplicació d’un conjunt d’activitats dirigides a treballar les emocions, millora les habilitats socials dels alumnes d’Educació Infantil. En primer lloc, es ... -
Les audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanes
(2014-05)L’audició a l’edat infantil és important per tal que els infants puguin escoltar profundament i així poder interioritzar la música. Aquest treball pretén mostrar la realitat de les escoles catalanes ... -
Aules multigrau, una opció pedagògica
(2022-05)L’anàlisi de l’agrupació de l’alumnat en aules multigrau per motius pedagògics i no estructurals és l’objectiu de l’estudi de cas realitzat a l’Escola Arrels de Maçanet de la Selva, on des de fa dos ... -
Autonomia i inclusió dels alumnes d'educació infantil a l'escola rural: les conferències a l'escola La Popa de Castellcir
(2013-05-17)El tema central d’aquest Treball Final de Grau és l’autonomia dels alumnes d’educació infantil a l’escola rural. Aquest projecte està organitzat a partir de dos grans blocs. En el primer bloc hi trobem ... -
Autonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning school
(2017-05)Many authors have supported autonomy in education. However, few studies about this are done in early childhood and most of them refer to autonomy as a free play or free choice. This research is a case ... -
Avaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantil
(2019-06)En els cicles més elevats de les nostres escoles trobem infants que mostren dificultats en el coneixement abstracte de les matemàtiques més complexes, moltes vegades aquestes dificultats són degudes a ... -
Barriers in the beginning of teaching english using drama: an action research case
(2018-05)Over the past years, teaching English as a foreign language in young learners is increasing. The use of drama in education is gaining influence because it focuses on the child, therefore, educators use ... -
Els beneficis de l'art en els infants: l'Artteràpia
(2014-05)El propòsit de la meva recerca és saber com les arts plàstiques ajuden en el desenvolupament integral dels infants, quines estratègies metodològiques s’utilitzen, com es porten a terme i quins beneficis ... -
Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas
(2013-05-17)Les cançons a l’Educació Infantil. Com i per què s’utilitzen? constitueix el títol del tema estudiat en aquest treball d’investigació qualitativa basada en la teoria constructivista de l’aprenentatge. ... -
La capacitat lingüística en l'Educació Infantil a través de la música
(2015-05)Actualment a les escoles, hi ha una quantitat d’alumnes diferents provinents d’altres països. Això, ha fet que les escoles hagin hagut de variar la manera de com ensenyar la llengua i buscar recursos ... -
Característiques bàsiques de l’organització d’espais, d’ambients i dels tipus de materials que hauria d’estar present en les escoles d’educació infantil (3-6) per garantir pràctiques educatives de qualitat
(2014-05-16)Amb el present treball es vol aprofundir en la manera que influeix l’organització d’espais, d’ambients i les característiques dels materials en el procés educatiu. A partir d’una recerca teòrica en base ... -
Case Study: analysis of the way two schools introduce English in early childhood education
(2017-05)Recently, an increasing number of schools in Catalonia have bet on introducing English as a foreign language in Early Childhood education. Needless to say, students at this stage are still learning their ...