La capacitat lingüística en l'Educació Infantil a través de la música
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
Actualment a les escoles, hi ha una quantitat d’alumnes diferents provinents d’altres països. Això, ha fet que les escoles hagin hagut de variar la manera de com ensenyar la llengua i buscar recursos per ajudar a aprendre el vocabulari. Aquest Treball Final de Grau, és un anàlisi de com els infants de tres a quatre anys desenvolupen la capacitat lingüística a través de la música. Per poder respondre aquesta recerca i fer una recollida de dades, s’han utilitzat observacions, una entrevista i una anàlisi de document. Els resultats obtinguts després de fer la triangulació entre aquests tres instruments de recollida de dades, mostren que poden desenvolupar la capacitat lingüística fent música i que a partir d’un reforç visual ja sigui amb imatges o bé gestos, els infants aprenen més el vocabulari de les cançons.
Currently at schools, there are many students that come from other countries. This make schools have to change the way in how to teach the language and how to find some resources for teach vocabulary. This Final Grade Work, is an analysis of how children from 3 to 4 years old develop the language capacity through the music. To respond this research and make a data collection, it has been used some observations, an interview and some analysis of documents. The results after the research between these data collection, show that can develop language skills through music and from a visual reinforcement, using images or gestures, children learn more vocabulary from songs.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació infantil
Llengua i ensenyament
Música i llenguatge
Pages
94 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/