dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Llengua i ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Aprender a investigar para argumentar sobre cuestiones lingüísticas 

      Vilà, Montserrat (Vilà i Santasusana); Comajoan, Llorenç (2013)
      Este artículo presenta una secuencia didáctica basada en el enfoque del proceso de enseñanza-aprendizaje de la lengua mediante la investigación y la interacción. El objetivo es proponer una manera de ...
    • La capacitat lingüística en l'Educació Infantil a través de la música 

      Lagresa Silvestre, Lídia (2015-05)
      Actualment a les escoles, hi ha una quantitat d’alumnes diferents provinents d’altres països. Això, ha fet que les escoles hagin hagut de variar la manera de com ensenyar la llengua i buscar recursos ...
    • Dealing with intercultural competence in eTwinning projects 

      Barrio Torres, Pablo (2022-05-08)
      Aquest document pretén analitzar com eTwinning millora la interculturalitat a les classes d'anglès com a llengua estrangera. A través d'aquesta recerca, s'ha dissenyat un marc teòric per establir les ...
    • La interacció oral entre mestre i alumnes Les preguntes d’un mestre novell en una classe de llengua 

      Casas-Deseures, Mariona; Comajoan, Llorenç; Puntí i Jubany, Teresa (2011)
      L’article presenta un estudi de cas que analitza la interacció oral entre mestre i alumnes en una aula d’educació primària. L’objecte d’estudi són les qüestions que formula un mestre novell en una ...
    • New materials for teaching vocabulary through stories: Creating and illustrating a storybook for very young EFL learners 

      Luceño Martínez, Rosa (2016-05)
      L'objectiu d'aquest projecte és crear i il·lustrar un conte. Anteriorment, ha estat necessari un treball de recerca, utilitzant la literatura per a crear i il·lustrar la història. La investigació se ...
    • Observació i seguiment de l'evolució comunicativa i de parla dins l'aula de tres infants de família nouvinguda escolaritzats per primera vegada 

      López Pañella, Gemma (2015-05)
      En aquesta investigació qualitativa s’ha fet un estudi sobre l’evolució comunicativa i de parla de tres infants de famílies nouvingudes dins l’aula de P3 que no havien estat escolaritzats prèviament. ...
    • Use of English and other languages in teacher talk 

      Samson Estapé, Catrin (2018-05-14)
      The purpose of this study is to analyse the methodology teachers use during English lessons and when they sometimes change to Catalan or Spanish. We aimed to see how the theory of language immersion is ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC