dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Motivació (Psicologia)"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi descriptiu dels nivells d’Activitat Física, les motivacions i les barreres de pràctica fisicoesportiva dels alumnes del Sagrats Cors de Torelló 

      Jurado i Salvans, Sílvia (2016-06)
      Aquest treball de recerca planteja un estudi descriptiu dels nivells d’activitat física, les motivacions i les barreres per a la pràctica d’activitat física dels alumes de secundària del centre Sagrats ...
    • Una conversa motivacional millora l'eficàcia d'un protocol de fisioteràpia en amputats d'un membre inferior en fase pre-protèsica 

      Gregoire, Camille (2020-06)
      Els amputats traumàtics representen un 20% dels casos d’amputat a Europa, en 2019. Quan arriben al centre de reeducació els pacients estan en fase de xoc per culpa del traumatisme i l'adaptació a ...
    • Gamificació, una eina educativa basada en jocs per potenciar l'ànima de superació personal i la motivació de l'alumnat en educació física 

      Mata Olivé, Roger (2020-06-03)
      El següent treball pretén analitzar i comparar el potencial de metodologies innovadores com la gamificació vers les que són de caràcter tradicional. El fet és que davant els canvis constants de la ...
    • La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària 

      Vegas Ballester, Alba (2021-05)
      El present treball pretén analitzar si la gamificació esdevé una bona eina per a la inclusió a les aules d'educació primària. Aquesta nova metodologia ha començat a agafar terreny en l'àmbit de ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC